Jag har precis passerat 30 och äntligen fått råd att köpa en hoj igen!! Tog kortet direkt när jag var 18 och har kört uteslutande GSXR750 i diverse utföranden, den senaste var en sprillans 98a... som jag var tvungen att sälja pga studier

Nu har det efter alldeles för många år börjat ordna upp sig lite ekonomiskt och högst upp på önskelistan stod en hoj. Har under studietiden hunnit med att köra lite (lånad) hoj iaf.. varav en 10dagars resa till Skottland .I sommar ska vi försöka toppa det med en norgeresa.

Då jag även hittade mig en söt liten tjej nere i Lund som vill åka med och blivit mer och mer inställd på långturer på hojen istället för korta "busturer" runt stan, så fick det bli en VFR istället för min gamla livskamrat GSXR:en.. Inget jag direkt ångrat, men jag måste erkänna att jag inte riktigt känner mig hemma bakom styret på viffern.. men det är nog bara en tidsfråga! En riktigt trevlig hoj är det iaf.
Nån som undrar nåt så bara fråga!!
måste bara tillägga att det är riktigt kul att forumet verkar ha kommit igång rejält!! Har varit inne å kikar sen i november, men nu börjar det verkligen hända saker.. Inte så konstigt kanske med tanke på säsongen