Han har ju kvar viffern. Motorcykel som motorcykel men helst en V4, och allra helst en VFR är rätt hoj.Fransson skrev:-tycker inte du att han hädat nogadrian_vg skrev:Du borde sätta på ett VFR-märke på en framträdande plats på vingen.

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Han har ju kvar viffern. Motorcykel som motorcykel men helst en V4, och allra helst en VFR är rätt hoj.Fransson skrev:-tycker inte du att han hädat nogadrian_vg skrev:Du borde sätta på ett VFR-märke på en framträdande plats på vingen.
Nej det går inte! Vevaxeln sitter ju på fel hållRåttis skrev:Låter nästan att man kan skaffa en Panna =)
/Råttis
Jo men vevaxeln ligger längs med hojen, inte tvärs som på VFR.Råttis skrev:Men...men ...men e det inte en V4?
/Råttis
Är det inte boxer sexa på dessa??? är väl bara pannan som har v4:a?HondaHasse skrev:Jo men vevaxeln ligger längs med hojen, inte tvärs som på VFR.Råttis skrev:Men...men ...men e det inte en V4?
/Råttis
HondaHasse skrev:Nej det går inte! Vevaxeln sitter ju på fel hållRåttis skrev:Låter nästan att man kan skaffa en Panna =)
/Råttis
Det var ju "Pannan" det handlade omHondaHasse skrev:Jo men vevaxeln ligger längs med hojen, inte tvärs som på VFR.Råttis skrev:Men...men ...men e det inte en V4?
/Råttis
Tycker du gjort helt rätt i att köpa denna hojen, som du själv skriver så mår kroppen betydligt bättre och det är väl grundtanken med hoj.....att man skall trivas och må bra på den.HondaHasse skrev: Hacka gärna på mig för att jag har köpt en "buss" och kalla mig gubbe, det är jag ju och det står jag för och jag tål det!
Gubben börjar bli gammal och skröplig och då får man anpassa fordonet efter det och nu har vi hittat ett som förlänger tiden vi kan hålla på att köra långa touringrundor ut i världen.
VFR;en behåller vi och kör lite kortare turer hemmavid, det klarar vi än så länge.
HondaHasse skrev:Hacka gärna på mig för att jag har köpt en "buss" och kalla mig gubbe, det är jag ju och det står jag för och jag tål det!
Gubben börjar bli gammal och skröplig och då får man anpassa fordonet efter det och nu har vi hittat ett som förlänger tiden vi kan hålla på att köra långa touringrundor ut i världen.
VFR;en behåller vi och kör lite kortare turer hemmavid, det klarar vi än så länge.
Ok för att min uppväxt präglades av Wheels och diverse obskyra mc-tidningar... men i min värld är en "panna" en HD med Panhead-motorn, och den har två cylindrar. Så vad 17 är det ni menar med "Panna"?Jimmy.S skrev:Är det inte boxer sexa på dessa??? är väl bara pannan som har v4:a?HondaHasse skrev:Jo men vevaxeln ligger längs med hojen, inte tvärs som på VFR.Råttis skrev:Men...men ...men e det inte en V4?
/Råttis
Hmm missade visst den lilla detaljen..HondaHasse skrev:HondaHasse skrev:Nej det går inte! Vevaxeln sitter ju på fel hållRåttis skrev:Låter nästan att man kan skaffa en Panna =)
/RåttisDet var ju "Pannan" det handlade omHondaHasse skrev:Jo men vevaxeln ligger längs med hojen, inte tvärs som på VFR.Råttis skrev:Men...men ...men e det inte en V4?
/Råttis
Klart det är en boxersexa i "Bussen"!