Men utseendet utseendet utseendet
Snygg kan man inte kalla den ens med bästa vilja i världen. Även om den så har världens bästa motor, vem vill ha en sån gris?
Det är ju iofs en prototyp, mock-up, photoshop eller nåt så man kan kanske hoppas att Honda har humor och visar en gris för att sen släppa en skönhet.
Eller för att citera kommentarerna på Fastbikes: #1. Meeeeeen
Vi finns i 2000 talet och så kan man inte trolla fram något snyggare?!?!?
Apful......
#2. Urk
Håller med föregående talare
#3. Transformers
är inte den med i nya transformers filmen? Optimus Bike?
Tyrannosaurus skrev:Sen vet man ju inte om det inte bara är en "omklädd" DN-01 som vars drivlina ser ungefär så ut med enkelsving och kardan
Avancerat framgaffel för en DN-01 isf.
Senast redigerad av adrian_vg den fre jun 26, 2009 07:53, redigerad totalt 1 gånger.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Stackars passageraren fotpinnarna sitter typ som en sporthoj....
Näe, måste säga att de va en fruktansvärt ful cykel
Hittar inget som va snyggt på den!
Får väl upprepa vad andra sagt. Ser ut som skit, skulle inte ta den om jag så fick pengar för det. Hade varit bättre av Honda att fortsätta konkurrera i 800cc-skiktet tycker jag, ~1200cc tourers finns det redan dussintals. Väldigt kompetenta sådana också, tänker främst på t.ex. BMW.
marinmo skrev:Får väl upprepa vad andra sagt. Ser ut som skit, skulle inte ta den om jag så fick pengar för det. Hade varit bättre av Honda att fortsätta konkurrera i 800cc-skiktet tycker jag, ~1200cc tourers finns det redan dussintals. Väldigt kompetenta sådana också, tänker främst på t.ex. BMW.
Vi motorcyklister tycks veta exakt vad vi gillar och inte.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Jag tycker Honda kollat lite mer på VF1000R när de gjorde nya VFR:en. Slösurfar just nu och drägglar över tusingen...
===