= Dödarn!tersan skrev:Nu har jag väntat ett dygn, men ingen annan törs visa sin okunskap... så då får jag väl själv krypa till korset och med röda kinder och låg röst undra följande:Tyrannosaurus skrev:En annan grej är att trycka på "pangknappen"
- "pangknappen"

Komma på motorbroms, slå av dödarn, gasarna fortsätter att mata in soppa och fyller rören, slå på, KABOOM! + eldslåga.
Det kan få vilket bilist som helst som ligger för nära att få randiga ben

Bör dock användas sparsamt eftersom det inte är bra för motorn, ljuddämparen och gasarna.
Vet inte om det funkar på spruthojar. Stänger dödarn av sprutet så händer ingenting. På min hoj skulle det troligen ha begränsad effekt eftersom dödarn stänger av spolarna som stänger av soppapumpen så det enda som kommer in är det som ligger kvar i slangarna, vilket iofs bör räcka

Det finns en "konstart" som går under benämningen "änglakör" vilken ibland praktiseras av idioter på mc-träffar som har för mycket pengar.
Instruktion om nu någon är så

1. Åk till en mc-träff.
2. Sup dig till apstadiet.
3. Starta din iskalla motor.
4. Vrid full gas och vippa på dödarknappen.
Resultat 1: *WHA-BAM-WHA-BAM-WHA-BAM-WHA-BAM* osv.
Resultat 2: Köp en ny motor

Jodå, det finns dom som gör så, jag känner minst en. Han har en gammelGixxer F (fönsterhissen) med Vrål ocH Renssystem och hans kommentar var obetalbar.
- "Motorn är byggd för det här, det är Yoshimura som har byggt den så det håller"

Faktum är att hojen går fortfarande, men inte så bra och jag tänker inte köpa den av honom

PS/ Har tyvärr inte hittad någon av de videos jag tänkte på. Vet inte riktigt vad jag ska söka på, för de finns säkert. Någon annan som har bättre tur? /DS