Sökning på nätet och lite snack med folk så har jag iaf ökat förståelsen lite.
Ifall det finns utan kat är jag sugen men jag undrar ifall det är möjligt att hitta i svedalablacken skrev:Det lär nog finnas på Spinnin wheel mc demontering. Dom har en skrälldus med beg vfr knotor på lagret.
Jag ska dit nästa vecka, ska jag blänga åt dig??..
Själv har jagJimmy.S skrev:kollade på boxen idag, hade oxå ett ensamt G, i övrigt stod det
38770-MBG-611
9604-106146
Några andra beteckningar som känns relevanta kunde jag inte se.
38770-MBG-611
9604-102378
Dvs, samma, de sista nuffrorna verkar vara serienummer. G:et är förbryllande
Samma box på svensksåld viffer?
98 och 99 fanns utan kat på utomeuropeiska marknader vad jag förstått, var väl möjligt att någon slank in här utan kat med. Grenrören på dessa har lite större diameter. Sätta dit ett sådant så blir det lite mer hk.Conseal skrev:Katten ska tydligen ge 5 pållar .. den går att rensa på innehåll ....
Det finns 98or utan kat men de är sällsynta.
Hittat eftermarknadssystem med enbart grenrör utan kat från sandybikespares i england. Så billigt pundet är nu så blir det nog att slå till.
Det ger även mest effekt att ta bort katten på 98 o 99. 00 kom det nya, mer avancerade sprutet vilket även är effektivare. Så där ska ersättandet av grenrör inte ge så mycket tydligen.
Tyska 00 och 01:or stryps ibland av sina ägare till 72 kw pga försäkringen och det sker då av gasvajern (se länk i första inlägget)
Det var vad jag har funnit hittils, men ang. missade pållar undrar jag ifall alla missade pållar beror på enbart katten. Det låter rätt mycket....