Har nu hällt upp lite gott i glaset här hemma i väntan på att tåget ska gå
Redan! själv har jag just kommit hem efter att handlat en chivas o ett par
staropramen...misstänker det blir ett par staropramen i kväll...d som ej prövat dom bör göra så
får göra lite mat nu annars finns risken att ni får slänga in mig i en taxi innan 19...vill ju träffa alla först..20.00 blir lagom...
jag ar en adresslapp i bakfickan o nr till min sambo
Låter bra det:D
Dock finns risken att jag stoppar upp dig i hörnet tills jag vill hem så ringer jag henne då o passar på att få skjuts hem själv
jag får med tacka för en mycket!!! !trevlig kväll o ser frammemot en sommmarkväll med mer drick o trivsel.. bilder kommer i morg när fingra o hjärna fungerar ihop o teger du e en go gringo
Godmorgon!
Vi tackar för en mycket trevlig kväll1 Det måste bli en repris efter jul så man står ut med vintermörkret tills vi tar ut våra hojar igen.
Vi tackar även Skånetrafiken för skutsen hem!
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
HondaHasse skrev:Godmorgon!
Vi tackar för en mycket trevlig kväll1 Det måste bli en repris efter jul så man står ut med vintermörkret tills vi tar ut våra hojar igen.
ni åkte ju så tidigt!
Tänkte just det... Verkar inte ha varit en så trevlig kväll trots allt Flera var ju t.o.m. på nätet samma kväll/natt
ni åkte ju så tidigt!
Tänkte just det... Verkar inte ha varit en så trevlig kväll trots allt Flera var ju t.o.m. på nätet samma kväll/natt
Mycket trevlig men inte så blöt....men trevligt räcker för mej.
ni åkte ju så tidigt!
Vi hade MYCKET trevligt! Anledningen att vi åkte tidigt var att vi skulle iväg kl 8 nyktra och städade
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden