Tar väl en stänkare innan vi går till tåget
Omhändertagande önskas i trakten kring Helsingborg....
Moderator: adrian_vg
- HondaHasse
- Donator 2018

- Kontakt:
Låter bra det:DInvalido skrev:Redan! själv har jag just kommit hem efter att handlat en chivas o ett parTegfors skrev:det är ett bra alternativ![]()
Har nu hällt upp lite gott i glaset här hemma i väntan på att tåget ska gå![]()
staropramen...misstänker det blir ett par staropramen i kväll...d som ej prövat dom bör göra så
får göra lite mat nu annars finns risken att ni får slänga in mig i en taxi innan 19...vill ju träffa alla först..20.00 blir lagom...
jag ar en adresslapp i bakfickan o nr till min sambo
Dock finns risken att jag stoppar upp dig i hörnet tills jag vill hem så ringer jag henne då o passar på att få skjuts hem själv
VFR 800 -02 (silver)
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...
- HondaHasse
- Donator 2018

- Kontakt:
- HondaHasse
- Donator 2018

- Kontakt:
-
Invalido
-
Invalido
- HondaHasse
- Donator 2018

- Kontakt:
-
Invalido
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Tänkte just det... Verkar inte ha varit en så trevlig kväll trots alltInvalido skrev:ni åkte ju så tidigt!HondaHasse skrev:Godmorgon!
Vi tackar för en mycket trevlig kväll1 Det måste bli en repris efter jul så man står ut med vintermörkret tills vi tar ut våra hojar igen.
Vi tackar även Skånetrafiken för skutsen hem!
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Mycket trevlig men inte så blöt....men trevligt räcker för mej.Tyrannosaurus skrev:Tänkte just det... Verkar inte ha varit en så trevlig kväll trots alltInvalido skrev:ni åkte ju så tidigt!HondaHasse skrev:Godmorgon!
Vi tackar för en mycket trevlig kväll1 Det måste bli en repris efter jul så man står ut med vintermörkret tills vi tar ut våra hojar igen.
Vi tackar även Skånetrafiken för skutsen hem!Flera var ju t.o.m. på nätet samma kväll/natt
![]()
Kör husbil, BMW R1200R och VFR750 -86 numera
- HondaHasse
- Donator 2018

- Kontakt:
Vi hade MYCKET trevligt! Anledningen att vi åkte tidigt var att vi skulle iväg kl 8 nyktra och städadeTyrannosaurus skrev:Tänkte just det... Verkar inte ha varit en så trevlig kväll trots alltInvalido skrev:ni åkte ju så tidigt!HondaHasse skrev:Godmorgon!
Vi tackar även Skånetrafiken för skutsen hem!Flera var ju t.o.m. på nätet samma kväll/natt
![]()
VFR 800 Fi -99 GUL
Yamaha XT 660 -92 blå
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden