KUL! Är det någon som har koll på hur storlekar är? Senast jag tjackade en tröja såhär så var modellen inte riktigt kompatibel med min lekamen som i vissa hänseenden är mer lite gibbon än människa (långa armar).
RhINO skrev: ↑sön dec 14, 2025 16:40
KUL! Är det någon som har koll på hur storlekar är? Senast jag tjackade en tröja såhär så var modellen inte riktigt kompatibel med min lekamen som i vissa hänseenden är mer lite gibbon än människa (långa armar).
/R
Hej!
Jag köpte en Hoodie stl. L, den passar mig perfekt så du får nog beställa minst XL.
Mvh Martin.
HONDA VFR 1200 FDA -12
Tidigare hojar
HONDA VFR 1200 FDA -10
HONDA CBR 1100 XX -06
YAMAHA YZF 1000 R -01
YAMAHA YZF 1000 R -00
YAMAHA FZR 1000 -88
YAMAHA TZR 125 -90
/R
Hej!
Jag köpte en Hoodie stl. L, den passar mig perfekt så du får nog beställa minst XL.
Mvh Martin.
Köpte du en i denna shop? Hur verkar ärmlängden? (den jag nämner ovan är en XL nämligen )
/R
Hej!
Mvh Martin.
Köpte du en i denna shop? Hur verkar ärmlängden? (den jag nämner ovan är en XL nämligen )
Förbeställning direkt från Mister, första tröjan från den här leverantören. Haft den ca. två månader nu och tvättat den några gånger, inte krympt något nämnvärt och i bra kvalité.
Kanske 2X till dig då.
HONDA VFR 1200 FDA -12
Tidigare hojar
HONDA VFR 1200 FDA -10
HONDA CBR 1100 XX -06
YAMAHA YZF 1000 R -01
YAMAHA YZF 1000 R -00
YAMAHA FZR 1000 -88
YAMAHA TZR 125 -90
Finns det någon som gjort köp som kan guida hur man lägger till nick? Är det "ta tröja-produkt och sen ta namn-produkt"? Om man skulle drifta sig att ta två tröja produkt, ska man då ta två namn-produkt? Om man skulle få för sig att ta en namn-produkt, vilken tröja hamnar namnet på?
Var in och kollade på det, men fattade inte det ur man fixade nick och glömde sedan bort. Får försöka ta nya tag, men en vägledning av nån som köpt vore värdefullt!