Så här på årets sista dag är det väl dags, och på sin plats med en liten "update" och summering av det här skitåret 2020.
Då i princip allt som Jag hade planerat i år blivit antingen inställt, eller uppskjutet till nästa år kan man bara önska att nästa år blir bättre än det här. Vill inte säga lugnare för det tror jag inte är möjligt.
Inte kört så mycket hoj, bara blivit 151,9 mil i år så finns definitivt förbättrings potential här. Två rallyn har det blivit (corona anpassade), "Flygarrallyt" och "Bra Nocks vägval". Samt en träff, VFR-meet utanför Osby vilken var mycket trevlig och föredömligt arrangerad av Sven, John, och Fia. Kan bara säga att alla som missade den har verkligen gått miste om en trevlig tillställning.
Har cyklat en del, och även om de flesta motionslopp också blivit inställda i år har jag ändå fått ihop några mil. Började använda Strava den 9 maj i år, och har sen dess loggat 515,39 mil på cykel.
Jag är också en stor filmfantast, och konstigt nog med tanke på att Filmstaden hållit stängt både ett tag under sommaren och även nu i slutet av året har jag aldrig sett så mycket film på bio som i år. Totalt blivit 102 filmer på bio i år, vilket lär bli svårslaget i framtiden tror jag.
Hoppas allt är bra med er alla, och önskar er ett Gott nytt år 2021.