Det var ett nytt ord och bortförklaring, för svår abstinens..adrian_vg skrev:Njae, inte för en säkerhetsgrej.RhINO skrev:Du kunde inte hålla dig helt borta ändå?
/R

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Det var ett nytt ord och bortförklaring, för svår abstinens..adrian_vg skrev:Njae, inte för en säkerhetsgrej.RhINO skrev:Du kunde inte hålla dig helt borta ändå?
/R
Ingen orsak. Tolv år på forumet sätter sina spår.blacken skrev:Det var ett nytt ord och bortförklaring, för svår abstinens..adrian_vg skrev:Njae, inte för en säkerhetsgrej.RhINO skrev:Du kunde inte hålla dig helt borta ändå?
/R
Hur går det själv med Viffer-abstinensen..?blacken skrev:Det var ett nytt ord och bortförklaring, för svår abstinens..
Nope, Sv 1000 .(Aka Twin Power)lappen skrev:Hur går det själv med Viffer-abstinensen..?blacken skrev:Det var ett nytt ord och bortförklaring, för svår abstinens..Du kör väl såndäringa 4-på-rad-mojäng..?
Sagt å hjort har bromsat "på" mig men pricken den gule rörsigej..Göingen skrev: Tänker precis det samma, att smörja ytan som ska hålla däcket på plats i fälgen verkar vådligt. Han som kränger MC-däck åt mig har ett speciellt limmande smörjmedel när han kränger MC-däck
Det smörjer i blött tillstånd men härdar sedan och "limmar" däcket på plats så det inte kan snurra på fälgen. Jag får alltid uppmaningen att jag inte ska köra på det nya däcket inom en timme.
Om du satt silikonfett på däcket, Vroom, gör en liten markering på däcket mitt för ventilen. Ut o gasa, kolla sedan om markeringen fortfarande är mitt för ventilen. Är det framdäck vi snackar gör samma men en feteinbromsning i stället.