Har för mig att jag har sett mätglas hos din favobutikadrian_vg skrev:Mätglas finns hos närmaste fotoaffär.
Om man inte helt slutat med analog svartvitt fotografi...

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Har för mig att jag har sett mätglas hos din favobutikadrian_vg skrev:Mätglas finns hos närmaste fotoaffär.
Om man inte helt slutat med analog svartvitt fotografi...
Inte längre sen det visade sig att de pysslade med avancerad skatteflykt.Tyrannosaurus skrev:Har för mig att jag har sett mätglas hos din favobutik
Samma här. Kollar inte där, bara om jag inte hittar det på andra ställen...adrian_vg skrev:Inte längre sen det visade sig att de pysslad med avancerad skatteflykt.Tyrannosaurus skrev:Har för mig att jag har sett mätglas hos din favobutik
Där var dom - "måttkärl" (varför ska Feltema ha så konstiga namn på allt?)lappen skrev:Hur stort behöver man?
Aha! Så det är inte favobutiken längre?adrian_vg skrev:Inte längre sen det visade sig att de pysslad med avancerad skatteflykt.Tyrannosaurus skrev:Har för mig att jag har sett mätglas hos din favobutik
Vad det gäller mig så värderar jag inte ett företags seriositet efter hur mycket skatt dom betalar, utan efter deras produkter, kvalitet och service.[/quote]Tyrannosaurus skrev:Inte längre sen det visade sig att de pysslad med avancerad skatteflykt.adrian_vg skrev:Har för mig att jag har sett mätglas hos din favobutik
Håller med, men det har ju inte hindrat dig förradrian_vg skrev:Biltema är lite spretig där, map seriositet och kvalitet.Tyrannosaurus skrev:Vad det gäller mig så värderar jag inte ett företags seriositet efter hur mycket skatt dom betalar, utan efter deras produkter, kvalitet och service.
Det finns en gammal forumregel som säger att det tar 7 inlägg innan en tråd spårar ur. Brukar stämma bra även här...pentti01 skrev:Såg att Biltema även säljer oljenivåmätare , den tror jag att ska prova![]()
Och grabbar,, håll igen lite så att inte denna tråd spårar ur , ok ?
håll igen lite så att inte denna tråd spårar ur , ok ?
Fast det gjorde vi ganska så hyfsat, redan innan han gick över till den onämnbara skrammelhärken ifrån det lika onämnbara alplandet i Europa.En annan inte lika känd regel är att vi alltid ska retas med Adrian, i synnerhet som han inte längre kör Viffer utan gått över till fransförsedd österrikare.