Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Det är brorsan som i Europa går under beteckningen VF1100C. Min skulle ha hetat VF1100S om den hade kommit till Europa, vilket den aldrig gjorde.lappen skrev:Är det här nån variant på din hoj? Samma snurra?
Jag bryr mig inte, men den var inte snäll mot C-åkarnaSnarlika drag med Yamaha Yankee..
Hehe, faktiskt var Yankee en modell som lockade lite, även om den var för ny som modell, så det blev att man körde runt på en vanlig FS1:a.Tyrannosaurus skrev:Jag bryr mig inte, men den var inte snäll mot C-åkarnaSnarlika drag med Yamaha Yankee..
Men jag ska inte berätta om du lovar att aldrig göra om det![]()
Gör inget, jag är inte Adrianlappen skrev:Nu blir det väldigt OT (så jag ber om ursäkt i förhand)
Jo dem verkar han ha jobbat på.men här är en som lagt ned ordentligt arbete på sin gamla moppe
http://www.mopedgaraget.se/garage/yamaha-yankee
Ja, vad jag vet är den ganska världsunik.lappen skrev:Den är sjukt läcker den där, och det bästa är ju att den är så udda. Finns ju ingen likadanMen då jag pendelkör 9 mil om dagen, i ur och skur, och inte har möjlighet att ha en söndagshoj för finkörning, så är man ju ingen kandidat att köpa den.
Hoppas verkligen att du hittar nån som kan fortsätta vårda den på samma sätt du gjort.
Trist att höra, för ens "Bettan" är alltid ens "Bettan" oavsett ens livsöde, å vad e det för tugg om "Dit jag ska?" liasom visst har våra "bäst före datum" löst ut med råge, men ändå så har vi säkerligen många dagar kvar i behåll, eller?Tyrannosaurus skrev:Tyrannosaurus har lämnat sitt hem och återfinns numera i Småland i GT:s ägo. Köpeskilling = 0 kr (förskott på testamente - lika bra, jag kan ändå inte köra längre och pengar behövs inte dit jag är på väg). Jag vet iaf att den får ett bra nytt hem.
En annan fördel med den här varianten på överlämning är att han kan ringa och fråga om saker och detaljer med tanke på att det är en hel del special på den.
Jaha, det var det, en epok i graven
Tja, nu vet dublacken skrev:å vad e det för tugg om "Dit jag ska?"Tyrannosaurus skrev:Tyrannosaurus har lämnat sitt hem och återfinns numera i Småland i GT:s ägo. Köpeskilling = 0 kr (förskott på testamente - lika bra, jag kan ändå inte köra längre och pengar behövs inte dit jag är på väg). Jag vet iaf att den får ett bra nytt hem.
En annan fördel med den här varianten på överlämning är att han kan ringa och fråga om saker och detaljer med tanke på att det är en hel del special på den.
Jaha, det var det, en epok i graven