Jag får tyvärr stanna i skaraborg. Kropp och psyke vill inte riktigt med efter förra veckan typ och börjar jobba på måndag så vill inte riskera för mkt . Hoppas ni får det bra
Seth skrev:Jag får tyvärr stanna i skaraborg. Kropp och psyke vill inte riktigt med efter förra veckan typ och börjar jobba på måndag så vill inte riskera för mkt . Hoppas ni får det bra
Skickat från min H8324 via Tapatalk
Tråkigt att höra, men går det inte så...
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan
Har just varit hos John och fixat till de sista detaljerna inför imorgon. John jobbar i natt men är på benen vi 14- tiden. Om någon kommer innan dess får man smyga så länge.
Det kan bli lite brist på bra väder så om någon har lite liggande hemma, ta gärna med det.
Vi ses i morgon
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vet inte riktigt när jag dyker upp beror lite på väder och vind, om jag lyckas så uppdaterar jag väl tråden om hur jag ligger till.
Syns imorgon!!
Tommy
Johnte 1200X skrev:Och för de som har en GPS är det dessa koordinater som gäller
N 56° 25.217 E 013° 59.383
Johnte
Min GPS hittade inte dit med dom koordinaterna, men med dessa gick det, 56.420283, 13.989717, hoppas jag...
OM GPSen hittar så kommer vi på em idag nångång. Vi har ingen hoj med oss, vi kommer och snackar lite. Finns det en bil att låna som hunden kan åka med i så lånar vi gärna den och kör med på rundan.
Vi ses!
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
RhINO skrev:Jobbat mig söderut, gpsen tyckte grusväg var bra så det har blivit lite längre än planerat, fann vet vad den fick för bryt
Mer grus åt folket!!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Johnte 1200X skrev:Och för de som har en GPS är det dessa koordinater som gäller
Johnte
Min GPS hittade inte dit med dom koordinaterna, men med dessa gick det, 56.420283, 13.989717, hoppas jag...
OM GPSen hittar så kommer vi på em idag nångång. Vi har ingen hoj med oss, vi kommer och snackar lite. Finns det en bil att låna som hunden kan åka med i så lånar vi gärna den och kör med på rundan.
Vi ses!
Skriv in Johntes nuffror i GoogleMaps
Johnte
Vi ses!
Okej Hasse.
Jag har knappat in dina koordinater. Så få se om jag hittar fram.
Fastnade lite längre än tänkt på jobb, men nu är jag också strax klar att bege mig mot Boarp. Packade precis på det sista på hojen, och ska bara få på mig stället så ses vi snart.
HONDA VFR 1200 FDA -12
Tidigare hojar
HONDA VFR 1200 FDA -10
HONDA CBR 1100 XX -06
YAMAHA YZF 1000 R -01
YAMAHA YZF 1000 R -00
YAMAHA FZR 1000 -88
YAMAHA TZR 125 -90