Snart så....

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Klaga inte, min ser ut så här för närvarande.lappen skrev:Det är bra att ni håller tråden vid liv, när jag själv inte får tummen ur att serva pärlan nån gång...![]()
Snart så....
Är dammsugaren till för att hitta borttappade skruvar?blacken skrev:Klaga inte, min ser ut så här för närvarande.
Det är nog lugnt, det är ju bara lite plast som är borta och du har ju inte rivit motorn... ÄnMan kanske hinner... till 2020![]()
vroom skrev:Katten undrar nog va fan det handlar om..
Hon är van och härdad, inte första gången husse släpar in hojen i huset. Hon brukar vara behjälplig med att sprätta iväg dom där roliga smådetaljerna som är viktiga för för husses knarr, och som låter så kul när dom far iväg över golvet och försvinner någonstans. Eller tugga på elkablarna på hojen...vroom skrev:Katten undrar nog va fan det handlar om..
Är det en katt eller en rådis du har?blacken skrev:Eller tugga på elkablarna på hojen...vroom skrev:Katten undrar nog va fan det handlar om..
Tja, hon har klor, spinner ibland, glufsar i sig kattmat, tvättar sig stup i kvarten, sover fem kvart i timmen, och jamar ibland, men är ej helt säker ännu, fast du har ju träffat henne förut, så vad säger du?Tyrannosaurus skrev:Är det en katt eller en rådis du har?blacken skrev:Eller tugga på elkablarna på hojen...vroom skrev:Katten undrar nog va fan det handlar om..
Elektrisk katt kanske? Motsvarande darrålen bland fiskarblacken skrev:Tja, hon har klor, spinner ibland, glufsar i sig kattmat, tvättar sig stup i kvarten, sover fem kvart i timmen, och jamar ibland, men är ej helt säker ännu, fast du har ju träffat henne förut, så vad säger du?Tyrannosaurus skrev:Är det en katt eller en rådis du har?
Och hur ska det gå till? skitskallen har nu tuggat på mina och exets elkablar i en 15 år nu. Och hon har fått ena riktiga zappar stundtals. man hör ett "Fjzzaingzapp" åtföljt av en ljusblixt, och katten kommer sättande med ett djäkla mjauande och klagoläten, kan svära på att det ibland har rykt om käften på bängskallen. Inte faan har hon slutat dom idiotierna för den sakens skull.Se till att hon inte tuggar på riktiga elkablar
Fan, jag trodde att katter var smartare än så. Får dom sig en "kyss" eller en snyting på nåt annat sätt så brukar dom akta sig för detsamma i fortsättningen.blacken skrev:Och hur ska det gå till? skitskallen har nu tuggat på mina och exets elkablar i en 15 år nu. Och hon har fått ena riktiga zappar stundtals. man hör ett "Fjzzaingzapp" åtföljt av en ljusblixt, och katten kommer sättande med ett djäkla mjauande och klagoläten, kan svära på att det ibland har rykt om käften på bängskallen. Inte faan har hon slutat dom idiotierna för den sakens skull.Se till att hon inte tuggar på riktiga elkablar![]()
Tar man bort kopparen i mina elsladdar, så kan man ha dom som bevattnings sprinkler i trädgården. Hon tuggar på kablar när något inte passar kräket, utan ska då vara obstinat och "straffa" husse med att tugga sönder hans kablar. Sedan att hon får en "kyss" som nästa avlivar henne, verkar vara värt besväret om man får tro hennes min efteråt. Kvinntimmer i alla former, säger jag bara...
Jepp!lappen skrev:Skall vi återgå till hojar nu?