http://www.motogp.com/en/videos/2017/10 ... fp4/244659
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Jojo, men... Den det går inte att göra gatlegal eftersom det t.ex. inte har nått lyse, det finns inga raceklasser för den och man kan inte köra bandagar eftersom den låter för mycket. Så frågan är vad man ska ha den till förutom "show off"? Dessutom drar den 1,5l/mil åså är frågan vad det är för livslängd på motorn med tanke på hur mycket gnistor/metallrester det kommer.
Ibland undrar man lite över folk - glödande vitt avgassystem och loafers samt cardigan.
När man som hojåkare börjar att få sådana tongångar i sitt sinnelag, så kan det innebära att vederbörande har börjat bli gammal, kanske..Jojo, men... Den det går inte att göra gatlegal eftersom det t.ex. inte har nått lyse, det finns inga raceklasser för den och man kan inte köra bandagar eftersom den låter för mycket. Så frågan är vad man ska ha den till förutom "show off"? Dessutom drar den 1,5l/mil åså är frågan vad det är för livslängd på motorn med tanke på hur mycket gnistor/metallrester det kommer.
"Hey Babe, let´s take a walk on the wild side"Ibland undrar man lite över folk - glödande vitt avgassystem och loafers samt cardigan.
Better burn out, than have your loafers fade away!blacken skrev:"Hey Babe, let´s take a walk on the wild side"Ibland undrar man lite över folk - glödande vitt avgassystem och loafers samt cardigan.
Jo, jag vet, men du behöver inte trycka upp det i ansiktet på migblacken skrev:När man som hojåkare börjar att få sådana tongångar i sitt sinnelag, så kan det innebära att vederbörande har börjat bli gammal, kanske..Jojo, men... Den det går inte att göra gatlegal eftersom det t.ex. inte har nått lyse, det finns inga raceklasser för den och man kan inte köra bandagar eftersom den låter för mycket. Så frågan är vad man ska ha den till förutom "show off"? Dessutom drar den 1,5l/mil åså är frågan vad det är för livslängd på motorn med tanke på hur mycket gnistor/metallrester det kommer.![]()
"Hellre ligga i den dike, än att aldrig hafva vridit den rulle på den båge"adrian_vg skrev:Better burn out, than have your loafers fade away!blacken skrev:"Hey Babe, let´s take a walk on the wild side"Ibland undrar man lite över folk - glödande vitt avgassystem och loafers samt cardigan.
Och i en omvänd situation, hur skulle min herre ha agerat?Jo, jag vet, men du behöver inte trycka upp det i ansiktet på mig
Troligen likadantblacken skrev:Och i en omvänd situation, hur skulle min herre ha agerat?Jo, jag vet, men du behöver inte trycka upp det i ansiktet på mig![]()