Framme vid Hoburgen

"Gubben" själv.

Hans hund.

Och antagligen hans fru ( Använd "lite" fantasi nu va?)

Nå`n berömd grotta, antingen gubbens.

Inuti den.

Vy ifrån fiket

Forts, följer
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Är det där original-lacken? Eller inspiration av jubileumsmodellen? Som väl var nån VFR800 modell om jag minns rätt..? Din är väl en RC36-I ?blacken skrev:![]()
Det är inte originallacken, den är en tyskimport som var så när den kom till Svedala. Funderar dock på att lacka om till original enhetlig, för kuttsen är röd med en ganska hyfsat motiv på. Jo det är en -92 RC 36 I, som sig bör, Annat finns väl inte?lappen skrev:Trevligt att se lite trevliga tour-bilder så här i höstrusket...
Är det där original-lacken? Eller inspiration av jubileumsmodellen? Som väl var nån VFR800 modell om jag minns rätt..? Din är väl en RC36-I ?blacken skrev:![]()
En 92:a dessutom, m.a.o alla rätt!blacken skrev:Jo det är en -92 RC 36 I, som sig bör, Annat finns väl inte?![]()
Ingen fara, den gör så när man öppnar den, när jag stänger den så kommer väskan inte att hänga ner på ljuddämparen, utan stannar ett par centimeter ifrån..lappen skrev:En 92:a dessutom, m.a.o alla rätt!blacken skrev:Jo det är en -92 RC 36 I, som sig bör, Annat finns väl inte?![]()
![]()
ps, vad gillar väskan den kontakten med avgaspipan?
Vad är det??blacken skrev:Fast man kunde hitta lite udda grejor på campingen.
Inte en susning, din gissning är lika god som andras, fast man kan ju ha "lite" fantasiadrian_vg skrev:Vad är det??blacken skrev:Fast man kunde hitta lite udda grejor på campingen.
Det är en uppblåsbar sittsäck .. är ju massor av reklammom sådana mest överallt ... fast de är sällan den färgen i reklamerna.blacken skrev:Inte en susning, din gissning är lika god som andras, fast man kan ju ha "lite" fantasiadrian_vg skrev:Vad är det??blacken skrev:Fast man kunde hitta lite udda grejor på campingen.
Aha, tack!Conseal skrev:Det är en uppblåsbar sittsäck .. är ju massor av reklammom sådana mest överallt ... fast de är sällan den färgen i reklamerna.
http://cdon.se/hushallsapparater/uppbla ... sgodsaYIRw
Tänkte just komma med kommentaren att du är ju gift och har barn så du borde veta! Men jag hoppar över denadrian_vg skrev:Aha, tack!Conseal skrev:Det är en uppblåsbar sittsäck .. är ju massor av reklammom sådana mest överallt ... fast de är sällan den färgen i reklamerna.
http://cdon.se/hushallsapparater/uppbla ... sgodsaYIRw