Det där har jag redan förutspått sen länge.blacken skrev:jag vet, lite infantilt humormässigt sett, men inte omöjligt att någon miljömupp kommer på något liknande så småningom, när dom har brist på ideèr.
https://www.youtube.com/watch?v=2aKb3BAnKxg
förmodligen en tidsfråga bara..
Du vet det där med dom pruttande korna som kommer att leda till jordens undergång enligt diverse miljömuppar, för CO2 är ju fruktansvärt giftigt och luftförorenande. Hur gröna växter kan leva på det är en gåta och syret som vi andas produceras nog av vindkraftverken.
Hur som, med tanke på att pruttgaser är så farliga och kan leda till jordens undergång så har jag föreslagit en pruttskatt och en spolskatt. Det fungerar så att det kopplas ett räkneverk till spaken på "tronen" som sen en spolinspektör kommer hem och läser av en gång i månaden. För pruttskatten stiftas det en lag att alla människor och djur måste operera in en pruttmätare i ändalykten som nämnda inspektör också läser av vid samma besök.
För att förhindra planetdödande livsfarliga gaser från fordon föreslår jag också att alla former av transporter omedelbart förbjuds. Likaså förbjuds all form av den livsfarliga matproduktionen och även en utandningsskatt införs. Vi måste även förbjuda människor och djur att födas eftersom allt levande producerar de livsfarliga gaserna. Även tillverkningen måste förbjudas eftersom den ökade andhämtningen och viss pruttbenägenheten ökar när man gör det vilket ökar utsläppen av den livsfarliga CO2 gaserna.
Slutligen förbjuds döden eftersom det sker gasbildning av döda kroppar.
Så, nu har jag löst problemet med den globala uppvärmningen som ju enbart beror på människan för solen har ju inget med saken att göra och CO2 halten i atmosfären släpar efter med minst 200 år efter klimatförändringar passar ju inte in i IPCC:s modeller oh forskare som är av en annan åsikt får absolut inte släppas in på IPCC:s möten.
Till slut uppmanar jag er som läser detta att komma ihåg att det absolut inte är någon ironi, utan jag är mycket allvarlig