Hittade Ram Mounts på Clasohlson...

Denna egentligen för cykeln finns ju också.

Är detta da shit, eller har ni andra förslag?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Hehe...jo för det duger fickan, men jag har GPS som en app i mobilenblacken skrev:Fickan duger gott åt mig. Allt yrande, gaggande och musik går via blåtand till headset..
För modernt för mig, jag väldans "old School" kör med lapp i ficka som ta`s fram vid behov där "hittaväg" är nedklottrad. + som någon här på forumet har sagt "Man kan aldrig vara vilse, om man fullständigt skiter i var man är"lappen skrev:Hehe...jo för det duger fickan, men jag har GPS som en app i mobilenblacken skrev:Fickan duger gott åt mig. Allt yrande, gaggande och musik går via blåtand till headset..
Den bästa GPS:en heter roadbook. Det fungerar så att man tittar på kartan, skriver upp noteringar på en lapp och tejpar fast den i kåpan.blacken skrev:För modernt för mig, jag väldans "old School" kör med lapp i ficka som ta`s fram vid behov där "hittaväg" är nedklottrad. + som någon här på forumet har sagt "Man kan aldrig vara vilse, om man fullständigt skiter i var man är"
Fast min blåtands tjoflärp kan man koppla upp till valfri gps mojäng så man kan få en "sexig" röst i headsetet som talar om att man är vilse. Bara det att man inte har kommit så långt i manualen ännu, samt man är lite lat, så lapp fickan "Rules yet".
Och? varför ändra ett fullt fungerande fungerande konceptShit! Nu vart det off topic igen
Den bästa GPS:en heter roadbook. Det fungerar så att man tittar på kartan, skriver upp noteringar på en lapp och tejpar fast den i kåpan.
Det är en gåta som man går bet på faktiskt, hur mycket man än funderar på den.Jag funderar ibland på hur mänskligheten överlevde 70- och 80-talet utan mobiler och smartfånar
AntagligenVi måste ha haft en fruktansvärt tråkig barndom.
Man lär sig nåt nytt varje dagadrian_vg skrev:RAM-mounts är biets knän.
Beklagar anglicismen.lappen skrev:Man lär sig nåt nytt varje dagadrian_vg skrev:RAM-mounts är biets knän.
Fungerar den? Har annars för mig att du är rätt så bra på att slarva bort dina telefoner när du är ute och kör.Mister skrev:Jag har en sån här
https://www.kjell.com/se/sortiment/mobi ... are-p96045
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Haha!M@rtini skrev:Fungerar den? Har annars för mig att du är rätt så bra på att slarva bort dina telefoner när du är ute och kör.Mister skrev:Jag har en sån här
https://www.kjell.com/se/sortiment/mobi ... are-p96045
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Sorry, kunde inte låta bli.