Satte igång att titta på den. Man kallar sig för wildbadtouring men killen bakom den heter Richy Vida
Här är länk till spellistan på Norgeturen, 19 delar lång: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... MY-f0i712A
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Jo, jag la märket till det också.blacken skrev:Coolt, men snubben verkar att ha alla "bokstäverna" så att sägaOch hur ska vfr forum knäcka den resan?
Svårt att kontra men hade varit kul att hänga med antingen på en Wildbad weekend, eller en Europatur kanske.blacken skrev:frågan är vad ska VFR forum kontra med? "VFR forum does Gotland"? eller "VFR forum in Säffle? Eller "VFR forum bashing Mantorp?"
Skulle vara apskoj att få göra en tripp med den ligan, man kanske kan lura dom att ta en Sverigeresa, det har dom inte gjort.M@rtini skrev:Svårt att kontra men hade varit kul att hänga med antingen på en Wildbad weekend, eller en Europatur kanske.blacken skrev:frågan är vad ska VFR forum kontra med? "VFR forum does Gotland"? eller "VFR forum in Säffle? Eller "VFR forum bashing Mantorp?"![]()
Det lutar åt en Europatour i sommar tillsammans med GalneTysken (VF1100C), skulle vara kul och fler ville haka på. Förvisso ska man inte åka fler än 4-5 tillsammans eftersom det då blir svårt att hålla ihop det. Men man kan ju ha gemensamma mål t.ex. Villa Löwenhertz, Heiligenblut eller nåt.M@rtini skrev:Svårt att kontra men hade varit kul att hänga med antingen på en Wildbad weekend, eller en Europatur kanske.blacken skrev:frågan är vad ska VFR forum kontra med? "VFR forum does Gotland"? eller "VFR forum in Säffle? Eller "VFR forum bashing Mantorp?"![]()
Jag har stått och skakat grindgaller utanför Nürburgring på min VF1000F och svurit över att banan var bokat för race. När jag något år senare var där med en rimligt prissatt bil och lyckades köra ett varv så var jag väldigt glad över att jag inte satt på motorcykel första varvet runt, för då hade jag kört ihjäl mig direkt.Tyrannosaurus skrev: Jag har ofta tänkt att man skulle köra en vända på Nürburgring och vi var väldigt nära banan ett år när jag och två till från klubben var ute och snurrade (tror det var efter att vi hade varit i Assen). Men jag blev avskräckt eftersom dom skulle ha motsvarande 200-300 kr/varv och det tycker jag inte det är värt.
Jag tyckte inte att inlägget var speciellt negativt.Björnbär skrev:Inser nu att jag lät onödigt negativ i tidigare inlägg. Banan är ju trots allt helt underbar, och klart värd inträdesavgiften. Och den har gått från att vara på min "bucket list" till att hamna på min "bucket list" (med motorcykel).
Nåja, vi är några medlemmar som kört europa, både 2011 och 2015blacken skrev:frågan är vad ska VFR forum kontra med? "VFR forum does Gotland"? eller "VFR forum in Säffle? Eller "VFR forum bashing Mantorp?"