Går det att göra något åt den, jag vet att det är lite i-landsproblem men jag stör mig lite på att det står att klockan är 10:47 mån 9 jan när det borde stå typ 9:14 mån 9 jan
Jag har ett minne av att detta kommit upp tidigare och att det var något med tidszon-inställningen i den personliga kontrollpanelen på forumet.
Har du kollat där?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
RhINO skrev:Går det att göra något åt den, jag vet att det är lite i-landsproblem men jag stör mig lite på att det står att klockan är 10:47 mån 9 jan när det borde stå typ 9:14 mån 9 jan
/R (med CDO)
Klicka på "Kontrollpanel" uppe till höger, välj "Inställningar"...
Jag började faktiskt där
Det bör inte vara tidszon eftersom det skiljer 1h33m, vilket ingen tidszon ställer till det med, och tro mig, tidszoner är jag fan halvgud på och jag hatar dem. Inställningarna för mig är utc+1 och sommartid aktiverat. Aja, var mest en sådan där "det där är lite irriterande" som jag tänkte att det kanske är något tjall med servertid eller något, ingen stor sak direkt.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
===
Det beror väl iofs lite på hur det hanteras inom databasen också, är databas och web på samma server, alltså går de på samma klocka så är det större risk skulle jag säga. Vill man minimera problemet kan man försöka göra ändringar när det är som minst flöde av inlägg, vilket är tråkigt för det brukar vara typ 2 på morgonen.
Äh, bara ställ om tiden.
Efter ett tag har allt ordnat sig av sig självt!
===