


Moderatorer: adrian_vg, Conseal
18 papp för en gammal XL500?!blacken skrev:Dylika kan också fungera som vinterknarrar.
https://www.blocket.se/alvsborg/Honda_x ... ?ca=11&w=3
https://www.blocket.se/alvsborg/Honda_X ... ?ca=11&w=3
Dom står högt på önskelistan. Tomten, HALLÅ!?
Göingen skrev:Min svåger hade en XL250. Den var inte mycket rappare än kompisens Puch Dakota. XL250 står inte på min önskelista.
Ehhh? Det är inte hastigheten eller effekten som är när det kommer till hojåka, utan känslan och den personliga upplevelsen, sedan om det är en 1147 cc krusbärsbamseknarr eller en 250 är inte så viktigt i sammanhanget.Min svåger hade en XL250. Den var inte mycket rappare än kompisens Puch Dakota. XL250 står inte på min önskelista.
Har en polare som var med om något liknande, han smackade på en Morgo 750 sats med högkompskolvar på sin Trajja spis. Men glömde att det var en äldre trajja med manuell tändförställning. Och den hade han ställt på "hög" hela tiden.Hoppade upp o ner som en jävla galning och slant på kicken ett antal gånger innan jag fick igång den
Inte jag heller, jo förresten, dom gånger man har lyckats tömma batteriet, så önskade man att det fanns kick på knarren.adrian_vg skrev:Jag saknar då inte kick...
blacken skrev:Inte jag heller, jo förresten, dom gånger man har lyckats tömma batteriet, så önskade man att det fanns kick på knarren.adrian_vg skrev:Jag saknar då inte kick...
Som du nog vet fanns det på alla Japanfyror på 70-talet bl.a. CB750 och Z900.blacken skrev:Inte jag heller, jo förresten, dom gånger man har lyckats tömma batteriet, så önskade man att det fanns kick på knarren.adrian_vg skrev:Jag saknar då inte kick...