Tyrannosaurus skrev:Grattis! Ser intressant ut. Seriösa bromsar också som både är lätta och stannar snabbt. ISR räknades iaf tidigare som snäppet värre än Brembo
Det framgår iofs inte om det är komplett ISR eller bara skivorna, men det är bra oavsett vilket. Och fackverksram är snyggt.
Själv skulle jag inte köpa den, inte för att jag tror den är dålig, utan för att jag är bortskämd (gissa med vad? )
Tack. Bara skivorna är från ISR. De radiella Brembo-oken är bra nog som de är.
Bortskämda lilla gubbe.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
===
blacken skrev:"Snäppet värre"? typ en hel skopa "snäpp" i sådana fall. Jag ska ta en snack med Acke om det häringa
Tror du det kommer att hjälpa då?
Oken är väl inte de bästa på marknaden tyvärr.
Vill du ha bättre bromsar, kolla ISR-oken också!
===
Tommy Gsson skrev:Grattis!
Hoppas den inte krånglar som lillen gjorde.
Redan hämtad?
T.
Tack, hoppas jag också. Smerren är för-moddad, så förhoppningsvis slipper jag pilla runt själv.
Hämtning senare i vår. Fick erbjudande om vinteruppställning tills vägarna är farbarare.
Dessutom har jag inte fått de utlovade pappren från banken för påskrift än...
Bilagor
IMG_20160111_094904.jpg (34.45 KiB) Visad 8627 gånger
===
blacken skrev:"om det häringa med att ISR broms är bara "snäppet" bättre" skulle påtalas för vederbörande, inget mer.
Ah, man ska inte svära i kyrkan?
===
Tyrannosaurus skrev:Själv skulle jag inte köpa den, inte för att jag tror den är dålig, utan för att jag är bortskämd (gissa med vad? )
Bortskämda lilla gubbe.
adrian_vg skrev:Samma körställning och ergonomi som lill-duken, bara lite högre sadel, vilket i sig inte är helt fel de dagar när artrosen i knät gör det svårt att vinkla ihop benet så kraftigt som på lill-duken...
Bortskämd, ja. Men lilla gubbe?
Du är förvisso en bit yngre än jag. Men ändå verkar du ha mer krämpor. Har du misshandlat kroppen eller har det kommit ändå?
ISR räknades iaf tidigare som snäppet värre än Brembo
"Snäppet värre"? typ en hel skopa "snäpp" i sådana fall. Jag ska ta en snack med Acke om det häringa
Nu tror jag ju inte att en vanlig gat-KTM har himpawhimpa-Brembo. Men värsting-Brembo är nog ISR "bara" ett eller två snäpp värre än. Snackar du med Acke nån gång, så hälsa från mig. Nu var det rätt länge sen jag träffade honom så han kanske inte kommer ihåg.
Tyrannosaurus skrev:Bortskämd, ja. Men lilla gubbe?
Du är förvisso en bit yngre än jag. Men ändå verkar du ha mer krämpor. Har du misshandlat kroppen eller har det kommit ändå?
Jag driver med dig.
Artrosen bara kom. Ingen misshandel. Bara otur.
Har redan metallgrejor i nacken pga sagda artros. Misstänker att jag kommer att få göra nåt åt höger knä och vänster armbåge snart nog också.
Hittills funkar det med kortisonsprutor i berörda leder.
Tyrannosaurus skrev:Nu tror jag ju inte att en vanlig gat-KTM har himpawhimpa-Brembo. Men värsting-Brembo är nog ISR "bara" ett eller två snäpp värre än. Snackar du med Acke nån gång, så hälsa från mig. Nu var det rätt länge sen jag träffade honom så han kanske inte kommer ihåg.
Planerar inga bromsbyten inom överskådlig framtid. Möjligen belägg, men senare i höst eller så.
===
Nu tror jag ju inte att en vanlig gat-KTM har himpawhimpa-Brembo. Men värsting-Brembo är nog ISR "bara" ett eller två snäpp värre än. Snackar du med Acke nån gång, så hälsa från mig. Nu var det rätt länge sen jag träffade honom så han kanske inte kommer ihåg.
Det ska jag göra, och jag ska framföra din vanvördighet gentemot hans produkter Men minns han dig som Tyrannosaurus då eller?.
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
Det ska jag göra, och jag ska framföra din vanvördighet gentemot hans produkter Men minns han dig som Tyrannosaurus då eller?.