Det är en klassiker, krascha pappas hoj in i pappas bil. Undrar vad pappa sa när han kom hem? Räckte ett husarrest i ett år tro? Eller blev det boja och straffarbete också?
Det är en klassiker, krascha pappas hoj in i pappas bil. Undrar vad pappa sa när han kom hem? Räckte ett husarrest i ett år tro? Eller blev det boja och straffarbete också?
jag skulle ha strypt brevbäraren, inte en rövare att något "av mina länders frukt" skulle har blivit så korkad.
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
blacken skrev:jag skulle ha strypt brevbäraren, inte en rövare att något "av mina länders frukt" skulle har blivit så korkad.
Vänta bara...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
blacken skrev:jag skulle ha strypt brevbäraren, inte en rövare att något "av mina länders frukt" skulle har blivit så korkad.
Vänta bara...
Det blir inte mycket med det. Jag har kommit upp till "blåröksåldern" i frågan dvs om det nu skulle slumpa sig så att oljetrycket vart högt nog, så kommer det bara en puff av blårök på sin höjd. Är numera helt tillfreds med att bara nicka åt minnena av forna nöjens glädjeskap...
blacken skrev:Det blir inte mycket med det. Jag har kommit upp till "blåröksåldern" i frågan dvs om det nu skulle slumpa sig så att oljetrycket vart högt nog, så kommer det bara en puff av blårök på sin höjd. Är numera helt tillfreds med att bara nicka åt minnena av forna nöjens glädjeskap...
Ajdå!
Nå, vi får alla utlopp för blåröken på ett eller annat sätt.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Jupp, gasa Viffer är ett mer än fullgott substitut för dylika aktiviter, samt ingen risk för vissa fysiskt överförbara trivialiteter modell "dryparn" mm,mm. Och som bonus så slipper man omaket att strypa brevbäraren, man måste ju få koll på pensionen då och då...
blacken skrev:Jupp, gasa Viffer är ett mer än fullgott substitut för dylika aktiviter, samt ingen risk för vissa fysiskt överförbara trivialiteter modell "dryparn" mm,mm. Och som bonus så slipper man omaket att strypa brevbäraren, man måste ju få koll på pensionen då och då...
===
Juste ombyggnation, lite mycket lik ER6 i framänden bara, annars helt ok!
===
===