http://www.motogp.com/en/video_update/2 ... der/187064
Moderator: adrian_vg
Schlutt på frivisningen på Viasat Motor
Troligen för att han är en spillevink. Men han spelade mer apa när han var yngre och körde HondaGöingen skrev:Varför håller alla på Rossi? Till och med kommentatorerna döljer det dåligt. Kunde förstått det om han körde Honda, men inte ens det. Jag har inget emot honom men alla behöver ju inte ha honom som favorit. ..
Det var ju mer än lite spillevinkigt att fota till Marquez så att han fick smaka Malaysiansk asfalt i helgen.Tyrannosaurus skrev:Troligen för att han är en spillevink. Men han spelade mer apa när han var yngre och körde Honda
Det där var INTE snyggt. Det är nästan frågan om han inte borde ha blivit diskad för den grejen.Göingen skrev:Det var ju mer än lite spillevinkigt att fota till Marquez så att han fick smaka Malaysiansk asfalt i helgen.Tyrannosaurus skrev:Troligen för att han är en spillevink. Men han spelade mer apa när han var yngre och körde Honda
Tror ni mig inte? Jo, det är sant. Rossi jagade sin huvudmotståndare och Yamahakollega Lorenzo som gjorde en bra start och låg på andraplats i racet. Rossi ville jaga ikapp, men Marquez ville inte släppa Rossi utan bjöd upp till fight med flera tighta omkörningar. Rossi blev putt då detta försvårade hans jakt på Lorenzo varvid han körde upp bredvid Marquez och sparkade till honom så han dråsade omkull och fick bryta tävlingen.
https://www.youtube.com/watch?v=41mKTgSKAXk
Rossi verkar vara ett vanligt hundnamn. Brorsan hade en otroligt korkad grand danois som också hette så. Sen gjorde det ju inte saken bättre att dom aldrig hade ägt en hund tidigare och köper en som iofs är så snäll så den är dum men som dom hade noll pli på, om det nu ens går att få pli på en sån.HondaHasse skrev:Jag överväger att byta namn på vår hund efter detta!![]()
Han heter ju Rossi efter min fd idol Valentino Rossi.
Kan bara svara för egen del, har alltid hejat på Rossi så länge jag följt roadracing på vm-nivå. Vad han kört för hoj har inte spelat någon roll för mig, har alltid trott, hoppats, och hejat på honom och gör det fortfarande. Fast tycker det var synd att han slarvade bort två år på Ducatin till ingen nytta.Göingen skrev:Varför håller alla på Rossi? Till och med kommentatorerna döljer det dåligt. Kunde förstått det om han körde Honda, men inte ens det. Jag har inget emot honom men alla behöver ju inte ha honom som favorit. ..