Fast några mil till ska det nog kunna bli innan snön... det är ju faktiskt riktigt kul! Hojen går som på räls, och sörplar i sig 0,5 vid lite sansad buskörning.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
tersan skrev: Hojen går som på räls, och sörplar i sig 0,5 vid lite sansad buskörning.
Det är väldigt trevliga siffror.
Jag snittade 0,59 på de 140 mil vi rullade i helgen.
Jo, 800:or är ju erkända för sin stora törst... iallafall enligt mc-tidningarna.
Under rundkörningen drack min 0.49, men då var det nog det lägsta tempot jag varit med om under de här träffarna.
Hemvägen tog den 0.55, men då gick det nog inte ens i körkortsvänlig fart + att det blev rätt många omkörningar av tyska snigelekipage.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Pga omfattande vägarbeten på E22 mellan Norrköping och Söderköping är det Ride To Work Week för min del nu! Ska jag ändå köra omvägar är det så mycket roligare med hoj.
Men mina nya handskar är lite stela och små i morgonkylan... får hoppas att de töjt till sig lite lagom i slutet av veckan.
tersan skrev:Pga omfattande vägarbeten på E22 mellan Norrköping och Söderköping är det Ride To Work Week för min del nu! Ska jag ändå köra omvägar är det så mycket roligare med hoj.
Men mina nya handskar är lite stela och små i morgonkylan... får hoppas att de töjt till sig lite lagom i slutet av veckan.
Håller själv på att mjuka mina nya handskar. Maken till hårdingar har jag inte råkat ut för tidigare...
===
Men det är ju själva f-n att det ska regna varenda j-a dag när jag ska jobbpendla med hojen.
Just nu verkar dock molntäcket spricka upp, så kanske kanske kan det bli en trevlig tripp hem idag?
===
===