Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Nje jag vet inte. Det här ju off-topic, off-topic. Del 1-6 verkar inte finnas kvar, antagligen för att inte spöa servern i onödan, så man vet inte vad vår ärade forumgeneral (eller om det t.o.m. var vår lika ärade forumgrundare) hade för intentioner. Men om jag inte minns fel så var det som en typ av "klottervägg" - Ha!
Off-topictråden är tråden där det snackas all möjlig skit som inte platsar in i en seriös diskussion om något ämne som är vfr-relaterat (eller den specifik diskussion om någåt annat off-topic. Från början var inte ens tanken att man skulle besvara eller bemöta andras inlägg i denna tråd för då skapades ett topic och hela tråden skulle vara off-topic
Conseal skrev:Från början var inte ens tanken att man skulle besvara eller bemöta andras inlägg i denna tråd för då skapades ett topic och hela tråden skulle vara off-topic
Den där fick jag suga på en stund... och i och med att jag nu svarade på ditt inlägg så ska alltså vår ärade moderator Adrian flytta ut denna konversation till en egen tråd i off-topic-forumet?
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Conseal skrev:Off-topictråden är tråden där det snackas all möjlig skit som inte platsar in i en seriös diskussion om något ämne som är vfr-relaterat (eller den specifik diskussion om någåt annat off-topic. Från början var inte ens tanken att man skulle besvara eller bemöta andras inlägg i denna tråd för då skapades ett topic och hela tråden skulle vara off-topic
Om frågan besvaras blir det on-topic då, och en ny tråd?
===
===
===
Conseal skrev:Från början var inte ens tanken att man skulle besvara eller bemöta andras inlägg i denna tråd för då skapades ett topic och hela tråden skulle vara off-topic
Den där fick jag suga på en stund... och i och med att jag nu svarade på ditt inlägg så ska alltså vår ärade moderator Adrian flytta ut denna konversation till en egen tråd i off-topic-forumet?
"Kom nu barn, pappa ska se... jag menar... VI ska på bio!!!"
Kan t.o.m. Vara så att barben är för små för bio och att pappa och mamma kanske kan smita iväg och se filmen själva.
===