Mister skrev:Igår i regnet, en röd VFR 800 98-01 med skjuts, några kilometer från Viffertorp. Någon som rekar platsen för träffen kanske Någon här?
Jag funderar på om det kan ha varit mig och min fru du såg. Vi körde mellan Laholm-Hishult-Skånes Fagerhult-Örkeljunga och vidare söderut under lördag eftermiddag tidigare i veckan. Det var vår första hoj-semester och vi var på väg ner mot Österlen och vidare mot Blekinge. Körde i fruktansvärt regnväder, inte ett enda plagg var torrt när vi anlänt.
Det kan det ha varit [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Jag körde en silverfärgad offroad (aprilia). Ni hade då stannar till vid vägkanten. [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Mister skrev:Igår i regnet, en röd VFR 800 98-01 med skjuts, några kilometer från Viffertorp. Någon som rekar platsen för träffen kanske Någon här?
Jag funderar på om det kan ha varit mig och min fru du såg. Vi körde mellan Laholm-Hishult-Skånes Fagerhult-Örkeljunga och vidare söderut under lördag eftermiddag tidigare i veckan. Det var vår första hoj-semester och vi var på väg ner mot Österlen och vidare mot Blekinge. Körde i fruktansvärt regnväder, inte ett enda plagg var torrt när vi anlänt.
Det kan det ha varit [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Jag körde en silverfärgad offroad (aprilia). Ni hade då stannar till vid vägkanten. [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Haha, ja jag minns att vi mötte en motorcykel när vi hade stannat till på en liten väg utanför Skånes Fagerhult. Vi skulle kolla till GPSen så att vi var på rätt väg - Jag hade missat någon avfart när jag försökte fokusera på den krokiga vägen i det tilltagande regnet.
Såg ut som en trevlig hoj du körde (det lilla jag hann se).
Haha. Det var då det började regna som fanken. Med mörkt visir så var sikten sådär. Tänkte stanna o kolla läget då ni såg lite vilsna ut men jag hade lite tidsnöd
Mister skrev:Haha. Det var då det började regna som fanken. Med mörkt visir så var sikten sådär. Tänkte stanna o kolla läget då ni såg lite vilsna ut men jag hade lite tidsnöd
Jag fick känslan av att du saktade in för ett ögonblick och kanske trodde att vi var vilsna, vilket vi nästan kunde ha varit om det inte hade varit för att gpsen (iphone och Google maps) efter mycket om och men ledde oss på rätt väg - även om vi körde lite onödiga omvägar under årets regnigaste dag! Haha
Silverfärgad gen 6 (2002-2013) med väskor tog en tur i soliga vädret på E22 mellan Kalmar och Oskarshamn. . Bra körsugen blev man, när jag såg hojen Någon här?