Conseal skrev:Att mina smärtstillande inte är starka nog att lindra värken i axeln efter operation.
Conseal skrev:Hojabstinens deluxe!!! Minst 6 veckor kvar innan jag ens kan prova få upp armen för att få på hjälmen.
Låter inget kul mitt under hojsäsong och nu när det har blivit väder också.
Personligen hatar jag just nu datavirus eller vad det var. Skiten hängde sig i ett så det var bara att installera om (hade tyvärr inte kört Ghost på den här gamla burken).
Jag hade planerat att istället fixa det sista på hojen inför besiktning (det är köris på den), men det sket sig i kubik, det blev att "leka" med datorn istället.
Har tyvärr inte haft tid att göra min PC-BSD burk klar än. OS:et är inne, men det är lite inställningar att fixa till, åså måste jag ur, formatera om och åter fylla andra HDD:n från back-upen eftersom jag inte tänkte och kallade den för "Hårddisk" med "Å" så vissa grejer går knappt att läsa (det brukade ju funka i Windows

)
Åså som lök på laxen så kajkar som sagt Windows-burken ur, 5-6 timmar senare funkar den igen, men den tiden hade jag kunnat använda till annat.
Sen vill jag också plugga lite och lära mig det nya systemet ordentligt innan jag byter plats med burkarna.