Jag har hängt här ett tag nu så det börjar väl bli dags att ge sig till känna...
Jag hittade hondas v4:or när jag letade hoj att ta körkort på i ungdomen. Det blev en honda vf400f från 1984. Kul tyckte jag, "nja" tyckte vägverket, "nu ska man bara få köra 25kw när man är 18". Vänta eller strypa? Strypa kostade ju som halva hojen, det lägger jag inge mina sista CSN-slantar på. Lång historia kort så åt kolven upp ventilerna innan jag hann ta kort och åren rasslade på.
Nu i höstas så gjorde jag jag tillslut slag i saken och fixade kortet. Och innan plasten på kortet hade kallnat så kuskade jag iväg 20 mil och köpte en vfr800 från 2007. En toppenhoj! Fritiden är ju ganska begränsad med fru och 2 barn men jag kör iallafall 5 mil till jobbet varje dag (eller 6, 7, 8...) och en och annan nöjestur när jag kommer loss.
En presentationstråd är ju aldrig komplett utan en fråga, så min fundering är om mitt sidostöd är en aning krökt eller om det ska se ut så?

Jag har läst runt på nätet hysteriskt mycket innan jag köpte hoj och en del har anmärkt på att hojen lutar för lite på sidostöd, jag tycker min lutar mycket...
Väll mött på vägarna
Soddamarre
Sent from my iPhone using Tapatalk