Catman skrev:Vadå toppa....
Jag har ju samlat på mig i nästan 5 månader.

Moderator: adrian_vg
Catman skrev:Vadå toppa....
Jag har ju samlat på mig i nästan 5 månader.
Lycka till med nya hojjen! Gick allt bra?M@rtini skrev:Ja, jag är förmodligen gladaste killen på forumet just nu.tersan skrev:Måste vara en härlig känsla!M@rtini skrev:Idag är en bra dag, för idag ska jag hämta min nya hoj.
Allt gick bra, blev en lugn tur på ca. 7,5 mil på blandade småvägar hem från Lillemans. Instrumenteringen har blivit lite förändrad, och en del nya funktioner har tillkommit. Förutom det och att sadeln känns bättre, tycker jag inte att det skiljer så mycket från min gamla hoj. Och det är ju helt rätt, varför ändra för mycket på något som redan är bra.HandLegger skrev:Lycka till med nya hojjen! Gick allt bra?
Söndag blir en bra dagdå ska första turen över söderåsen gå av stapeln.
Tackar för inbjudan, påskafton är intäcknad. Söndag blir min hojdagM@rtini skrev:Allt gick bra, blev en lugn tur på ca. 7,5 mil på blandade småvägar hem från Lillemans. Instrumenteringen har blivit lite förändrad, och en del nya funktioner har tillkommit. Förutom det och att sadeln känns bättre, tycker jag inte att det skiljer så mycket från min gamla hoj. Och det är ju helt rätt, varför ändra för mycket på något som redan är bra.HandLegger skrev:Lycka till med nya hojjen! Gick allt bra?
Söndag blir en bra dagdå ska första turen över söderåsen gå av stapeln.
![]()
Om du inte har något speciellt för dig på lördag kan jag rekommendera dig att köra Rally syd, varit inställt de två senaste åren pga. snö och vinter men är nu traditionsenligt tillbaka på påsk afton. Jag är medlem i arrangörs klubben och har varit delaktig i utformningen av runda, samt kommer grilla korv till försäljning på tredje kontrollen. Alla andra som vill köra en sväng i det utlovade fina påskvädret är givetvis också välkomna. Mvh, Martin.
Och grymt fina knix vägarSeth skrev:Trevligt väder, trevlig tur och trevligt sällskap idag för en mc tur
FaktisktTritanium skrev:Och grymt fina knix vägarSeth skrev:Trevligt väder, trevlig tur och trevligt sällskap idag för en mc tur
Woo-hoo! Jag också!
Japp, här med! Beloppet i sig var förstås väntat, men det bästa är att deklarationen gick igenom utan problem. Hustrun verkar däremot ha blivit utvald för extra granskning... och gissa vem där hemma som är proffset när det handlar om ekonomi och skatteärenden?adrian_vg skrev:Woo-hoo! Jag också!