DEN LIKNAR VÅRAN MODELL I SINA DRAG (SITT UTSEENDE).
T.
Lite långsökt, men okej.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Då måste jag fråga, är det bara jag som tycker att den ser riktigt ful ut.
En vanlig VFR 800 har ett väldigt speciellt utseende med sina höga pipor och sina 4 lampor.
Allt detta är borta och den ser ut som vilken hoj som helst, buuuuuuuuuuuu!!!
Ha det godis allihopa
BW
VFR800 Röd Vtec 2007
------------------------------
Halvgalen människa i en helgalen värld!!
Ge det lite tid. "Gamla" Vtec:en såg ju ganska spejsad ut när den kom också.
Tycker fortfarande att gen 98-01 ser hoptryckt ut i fronten...
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Conseal skrev:Tycker den nya ser riktigt bra ut.... FÖRUTOM!! Den satans blaffan till ljuddämpare som de envisas med att sätta på sidan. Upp med skiten under baken!
Stor ljuddämpare är väl en nödvändighet pga de drakoniska japanska bullerlagarna.
Ingen ko på isen, de flesta kommer att byta ut dämparen till nåt snyggare och mindre ändå.
===
Conseal skrev:Tycker den nya ser riktigt bra ut.... FÖRUTOM!! Den satans blaffan till ljuddämpare som de envisas med att sätta på sidan. Upp med skiten under baken!
Ja skiten ska ju vara uppe i baken.
Vad finns det för eftermarknadsburkar till de där då? Lär väl kunna spara minst 5 kg till genom att byta ut den där bazokan mot en liten kolfiberdildo.
Vad är det för stor svart plastbit mitt på ramen, under främre kanten på sadeln?
===