Såg att vi nu har 1000 registrerade medlemmar på forumet så jag tog en titt för att se om det fanns några spammisar att rensa.
Så var inte fallet så nu är det verkligen 1000
Conseal skrev:Såg att vi nu har 1000 registrerade medlemmar på forumet så jag tog en titt för att se om det fanns några spammisar att rensa.
Så var inte fallet så nu är det verkligen 1000
Coolt!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Conseal skrev:Om man ser till mängden återfallsvifferister så är det bara en tidsfråga innan du är tillbaks
Inte omöjligt, gillade hojen mycket, men tröttnade på att åka samma vägar, tänkte bli mer allround
Det var därför jag köpte en crossrunner
Har du provkört xc:n? själv blev jag inte jätteimponerad på dämpningen i framgaffeln då den var stötigare än min gamla kortslagiga Varadero på knögglig väg..
Ja till våren hoppas vi på ökad aktivitet igen, så länge medlemmarna är aktiva så är det inte mängden registrerade som är viktigt i mina ögon, 2k eller 200, 2k kan vara tystare än 50 reggade, men visst är det kul med ett sådant intresse
Körde 800xc när den kom, 2011 tror jag, men bara på asfalt och med damen bakpå, får bli ny provtur till våren, priset är ju lite attraktivare med ett par år på nacken. . .