Men men .. regn är ju också hojväder

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Då undrar naturligtvis vän av ordning, vart tog punkt 6 vägen??Maciver skrev:Vi får nog, tyvärr, lägga till en punkt 7 på Hasses lista.
7. Regnkläder.
Tyvärr inte de här eftersom jag/vi är hemma igen efter ca. 2 kanonveckor runt bl.a. Småland som avslutades med en Dacketräff som slog alla tidigare rekord med ca. 3000 deltagare. Campingytan byggdes ut flera gånger men räckte ändå inte till och folk slog upp tält även i parken utanför området och på industritomten mitt emot.HondaHasse skrev:Sedan tillkommer de som varken betalt eller skickat mail.
Hur många det är det vet jag inte, det vet jag nog på söndagen när träffen är slut
En till från Norge!HondaHasse skrev:Sista uppdateringen??!!
Det är ju roligt att vi fick ihop så många att det blev en träff i år igen men det har varit svårt att hålla reda på vilka som ska komma eftersom inte alla skickar mail och betalar i tid. Det finns ju tråkigare huvudbry
Nu önskar vi alla välkomna till Viffertorp och hoppas att vädrets makter är med oss!!
Träffansvariga:
Åsa
Hasse
Nya i köket:
Ann
Dennis
Ia och Sara kommer inte
Ninjabaren:
NinjaLeif
Och vi håller i rundan (fellesturen) plus lite annat...
Maciver
Donner
Anmälda är:
1 Mister SE
2 Tersan SE
3 Tommy Gsson SE
4 Råttis SE
5 Seth SE Under en gran?
6 Conseal SE
7 Jenshenrik DK
8 esbhan DK
9 WhiteKnight NO
10 M@rtini SE
11 Pille SE Avbokat
12 Snapphanarna.1 SE
13 Snapphanarna.2 SE
14 Ligist SE
15 maham SE
16 TES DK
17 ThorH NO
18 HondaSten SE
19 PJK DK Avbokat
20 Mads DK
21 Fru Tamdrup DK
22 Tamdrup DK
23 Lund DK
24 Fru Lund DK Avbokat
25 Janni DK
26 Ajax SE
27 Hbent DK
28 Göingen SE
29 Bjarne DK
30 Patric DK
31 spica NO
32 Henrik DK
33 jonist NO
Hälsar på på lördagen:
Ja det får vi se....
Sedan tillkommer de som varken betalt eller skickat mail.
Hur många det är det vet jag inte, det vet jag nog på söndagen när träffen är slut
Anmälda från Sverige: 14
Anmälda från Danmark: 12
Anmälda från Norge: 4
Totalt: 30 st anmälda.
Platser kvar inne: 3 st
Anmälda, ej betalda: 0 st
Betalt anmälningsavg: 30 st
Betalt tilläggsavgift: 30 st
Obetalda tilläggsavgifter 0 st
På väntelista inne: 0 st
Kommer bara Lördag 0 st
Anmälda hojar:
RC24-1 1986-1987: 0 st
RC24-2 1988-1989: 0 st
RC36-1 1990-1993: 3 st
RC36-2 1994-1997: 9 st
RC46-1 1998-2001: 4 st
RC46-2 2002- : 6 st
VFR 1200: 2 st
1200 Crossrunner 0 st
Andra VFR: 0 st
Andra Honda: 2 st
Andra konstiga märken: 2 st
Totalt: 28 hojar
Det var ju tråkigt att ni inte valde vår träff.Tyrannosaurus skrev:Vi diskuterade länge om vi skulle åka på VF/R Träffen eller inte, men bestämde oss till slut av olika anledningar att åka hem i måndags. Så nu är jag som sagt hemma igen och kommer att delta på Helmerträffen istället.
Men jag hoppas att ni på plats eller på väg till får en supertrevlig VF/R-träff och bra väder.
Speciellt den delen mellan D och E, vägen mellan Klippan och Örkelljunga, den är "dejlig"!
Tack för tipset, ska se till att få in den sträckan på min väg norrut!Göingen skrev:Speciellt den delen mellan D och E, vägen mellan Klippan och Örkelljunga, den är "dejlig"!jenshenrik skrev:Så er DTT ruten planlagt