Cab e nice men varför just audin ?
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Alltid varit audifrälst, ända sen en kompis köpte en GT coupe precis när jag fått körkort och själv körde volvo 242. Har haft tre Audi sen dess, alla fyrhulsdrivna avanter, tänkte det skulle bli en mer opraktisk en nu när man redan har en kombi.LinusE skrev:Badkar kallar vi dom![]()
Varför intetersan skrev:Varför?arvikathomas skrev:...letar audicab...
Aha, jag kärlek e ju inget man rårför även om de ibland inte är bäst för enarvikathomas skrev:Alltid varit audifrälst, ända sen en kompis köpte en GT coupe precis när jag fått körkort och själv körde volvo 242. Har haft tre Audi sen dess, alla fyrhulsdrivna avanter, tänkte det skulle bli en mer opraktisk en nu när man redan har en kombi.LinusE skrev:Badkar kallar vi dom![]()
70 bilar?? Jag har haft 12, på 24 år med körkort och de brukar säga att jag byter oftaLinusE skrev:Aha, jag kärlek e ju inget man rårför även om de ibland inte är bäst för enarvikathomas skrev:Alltid varit audifrälst, ända sen en kompis köpte en GT coupe precis när jag fått körkort och själv körde volvo 242. Har haft tre Audi sen dess, alla fyrhulsdrivna avanter, tänkte det skulle bli en mer opraktisk en nu när man redan har en kombi.LinusE skrev:Badkar kallar vi dom![]()
Cab e nice men varför just audin ?![]()
Har samma sak fast Honda oavset fordonstyp... Ägt ca 70 olika bilar o 23 av dom
Har varit honda. Några audisar oxå ingetfasnat för ...
I och för sig en bra motivering, jag brukar utgå ifrån att "jag inte haft en sån förut" när jag ska handla ny bil.arvikathomas skrev:Varför intetersan skrev:Varför?arvikathomas skrev:...letar audicab...
Hmm... jämfört med LinusE känner jag mig också som en amatör.arvikathomas skrev:70 bilar?? Jag har haft 12, på 24 år med körkort och de brukar säga att jag byter ofta
Kör viffern med en jethjälm på ist.arvikathomas skrev:Dominatorn såld idag, letar audicab istället.....
Lol! Fast på en hoj kommer ju vinddraget framifrån, i en öppen bil kommer det bakifrån. Svårt att lösa på viffern, om man inte heter Arto.adrian_vg skrev:Kör viffern med en jethjälm på ist.arvikathomas skrev:Dominatorn såld idag, letar audicab istället.....
Eller vända på hjälmen så man känner draget i nacken ist.tersan skrev:Lol! Fast på en hoj kommer ju vinddraget framifrån, i en öppen bil kommer det bakifrån. Svårt att lösa på viffern, om man inte heter Arto.adrian_vg skrev:Kör viffern med en jethjälm på ist.arvikathomas skrev:Dominatorn såld idag, letar audicab istället.....
Grattis!arvikathomas skrev:Och en audicab fann jag också
Tack! Detta var min drömbil för 20 år sen, inom några dar står den i mitt garagetersan skrev:Grattis!arvikathomas skrev:Och en audicab fann jag också
Vi får hoppas att den var värd att vänta på.arvikathomas skrev:Detta var min drömbil för 20 år sen, inom några dar står den i mitt garage![]()
D kommer du nog bli besvikenarvikathomas skrev:Tack! Detta var min drömbil för 20 år sen, inom några dar står den i mitt garagetersan skrev:Grattis!arvikathomas skrev:Och en audicab fann jag också![]()