Surt som f.. i vilket som, hoppas du får ordning på grönviffern fort så din övningskörare får komma ut och åka snart igen

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Würths lim verkar lite smådyrt. Biltema och silvertejp FTW!Jimmy.S skrev:Jag har använt sådant här lim http://www.wurth.se/Produkter/Produktka ... /Plastlim/ + armeringen på insidan på mina varaderokåpor som fått sig några sprickor av hojvältning åt bägge sidor, tycker det har bitit riktigt bra och är riktigt smidigt att använda, frågan är vad det kostar??
Surt som f.. i vilket som, hoppas du får ordning på grönviffern fort så din övningskörare får komma ut och åka snart igen
Ha! Grattis!adrian_vg skrev:Jag hittade kvaddens borttappade ljuddämpare i vägrenen alldeles nära jobbet!
Ganska otippat faktiskt...tersan skrev:Ha! Grattis!adrian_vg skrev:Jag hittade kvaddens borttappade ljuddämpare i vägrenen alldeles nära jobbet!
Femtiobromsningarna gick ju så bra... Han var uppe i 60 också, innan jag sa åt honom att pröva 70 också.StigH skrev:Små misstag ger snabbt stora konsekvenser..
Det tycks ju ändå ha gått rätt bra i ditt fall.. Vilket vi är glada för..![]()
Antagligen. Fast har man taskig bromsteknik hjälper ingen elektronik i världen...Donner skrev:Ajdå ja tur att det gick så bra som det gjorde. ABS räddar nog många från att bromsa omkull sig.
Temporärt iaf. Får plocka av kåpan helt på sidorna tror jag (sitter blinkers på övre eller nedre delen av kåpan??) och bara köra med "toppkåpa". Och så försöka silvertejpa fast instrumentpanelen mot toppkåpan.Donner skrev:Då blir det viffer silvertejp edition nu?