Just den!Akademikern skrev:Omeprazoladrian_vg skrev:Naproxen. Och så måste man ta nåt annat piller för att rädda magslemhinnan eftersom Naproxen är så aggressiv mot magen. Tjohej...Maciver skrev:1 vecka med inflammationshämmande piller.

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Just den!Akademikern skrev:Omeprazoladrian_vg skrev:Naproxen. Och så måste man ta nåt annat piller för att rädda magslemhinnan eftersom Naproxen är så aggressiv mot magen. Tjohej...Maciver skrev:1 vecka med inflammationshämmande piller.
Svenska online doktoren....adrian_vg skrev:Just den!Akademikern skrev:Omeprazoladrian_vg skrev: Naproxen. Och så måste man ta nåt annat piller för att rädda magslemhinnan eftersom Naproxen är så aggressiv mot magen. Tjohej...![]()
alltid lika roligt att vänta på den avgörande saken. kan vara en adapter till nån elektroniksak, kan vara väskhållaren som kommer senare än väskorna eller så kan det vara hela hojenMaciver skrev:Kom ett paket i dag.
Det stod "Leo Vince" på det.
Nu ska bara hojen komma hem från verkstad så ska det bli annat ljud i skällan.
Blev det nån speciell modell, eller "den vanliga" för Vtec?Maciver skrev:Det stod "Leo Vince" på det.
Nu ska bara hojen komma hem från verkstad så ska det bli annat ljud i skällan.
Något av en klassiker. Spelar roll, bara det låter lite bättre än med originaldämparna!Maciver skrev:SBK evo 2 carbon så det är väll den vanliga.
En varmluftspistol hade medgett lite mer kontrollerad värme...Maciver skrev:Det andra var att jag skulle ha färgen att härda och det gjorde den inte förrän 250 grader så jag hivade in dämparna i ugnen och upp med temperaturen.
Vad som hände var att aluminiumet sam sitter på dämparen blev liksom lite anodiserat (eller vad det nu heter) och fick en lite brons/guldig look.
Ett litet "vågspel" när det handlar om dämpare för 5600 pix, hade ingen aning om vad som skulle hända.
Sant, men på färgen stod det "långsam uppvärmning" och i ugn blir den jämn.tersan skrev:En varmluftspistol hade medgett lite mer kontrollerad värme...Maciver skrev:Det andra var att jag skulle ha färgen att härda och det gjorde den inte förrän 250 grader så jag hivade in dämparna i ugnen och upp med temperaturen.
Vad som hände var att aluminiumet sam sitter på dämparen blev liksom lite anodiserat (eller vad det nu heter) och fick en lite brons/guldig look.
Ett litet "vågspel" när det handlar om dämpare för 5600 pix, hade ingen aning om vad som skulle hända.Fast nu blev det rätt snyggt ändå.
Har db killers som ev åker i vid besiktning.adrian_vg skrev:Såg ut som ganska raka rör.Inga problem på besiktning sen?