OsiS skrev:Välkommen! Vad har du haft för hojar tidigare?
Det har blivit en och annan hoj genom åren...
GAS 450 FSE SM, Kawasaki ZZR1000, Aprilia Caponord 1000, Honda Hornet 600, BMW 650 GS Dakar, KTM 640 LC4, Yamaha XTZ 660, Honda XR 600, Yamaha XT 600 Tenere, Suzuki DR800, KTM Adventure 620, Honda Africatwin 750, Aprilia Pegaso 650, Yamaha TRX 850, Yamaha XT 600 Tenere
Mestadels "offroadare" mest för att hålla nere hastigheten men är ju rätt roligt att sladda grus...
Måste säga att det finns tre hojar jag varit mest nöjd med, Honda XR, Honda Hornet, Honda VFR...vet inte om det är en slump att alla är Honda...iochförsig var gasgasen rätt trevlig med endurohjul, fick dock bara köra den 35 mil innan någon tyckte dom behövde en sådan och hämtade den i mitt garage...men det föranledde ju att försäkringsbolaget betalade min VFR. En ganska bra affär, Gasgas inköpt för 40000:- ersätts med en 05:a VFR med 800 mil på mätaren, utan att jag behövde betala en krona...måste rekomendera Bilsport och MC där som var väldigt tillmötesgående och inte "straffade" mig för att jag lyckades köpa Gasgasen för halva priset...
danhak skrev: 32 bast och falkenberg.. du känner inte till bröderna bengtsson (Pidde&Patrik)? PB Bygg&inredning AB.. har jobbat där en sommar.. Himla trevliga människor!!
Det är inte norrland jag bor i

nädå, känner inte dessa personer men har sett bilen iallafall, alltid något.
Utan hoj...