tersan skrev:Fick hem handtagen igår, otroligt snabbt skickat med tanke på att det var fri frakt från Hong Kong!
Montering var en baggis, bifogar en taskig mobilbild på hur det blev.
Ganska snyggt i silver... Hmm...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Donner skrev:Finns på E-bay ju ja och dom är faktiskt riktigt bra
Finns de med värme?
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Donner skrev:Nää hehe det får du modda dit själv, fast jag tror inte Tersan kör så mycket VFR på vintern
Nej iofs, men tidig vår och sen höst är det ganska trevligt med värme i handtagen!
===
Jo det satt värmehandtag på min blå när jag köpte den men dom åkte i soptunnan dock har jag värme på Transalpen och faktiskt är det rätt skönt nu när hösten gör sitt intåg
Donner skrev:Jo det satt värmehandtag på min blå när jag köpte den men dom åkte i soptunnan dock har jag värme på Transalpen och faktiskt är det rätt skönt nu när hösten gör sitt intåg
Höst? Här nere i södern var det 15 grader imorse... fast ärligt talat har jag inte riktigt förstått vitsen med värmehandtag. Är det så kallt ute riskerar jag nog att krocka med isbjörnar, så då tar jag faktiskt bilen...