Fast jag måste erkänna, jag ville ha en blå

Skulle matchat bilen bättre, hehe
Man kanske skulle slänga i sig lite frukost och sedan börja meka lite med bakbromsen...
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Lösningen är lika enkel som den är självklar.Igge skrev: Fast jag måste erkänna, jag ville ha en blå![]()
Skulle matchat bilen bättre, hehe
Så jobbigt med svart bil, smuts och repor syns ju ännu bättrePegaso skrev:Du får naturligtvis lacka om bilen
Eller så skaffar jag blåa, så kan jag försöka lura mig själv att den därför matchar bilen jävligt braadrian_vg skrev:Svarta eftermarknads broms- och kopplingsgrepp skulle göra susen.
Tackar tackarTommy Gsson skrev:Välkommen hit!!!
T.
Stämmer bra detarvikathomas skrev:Välkommen! Såg du hade en trevlig bil med, impreza GT? Jag kör också grushoj som komplement till VFR, blir nog ungefär lika många mil med vardera Dominatorn och VFR:en.
Med frambromsen.Igge skrev:Det gick ganska smidigt, dock förstod jag aldrig hur jag motionerar mittenkolven bak, så den fick vara.
Misstänkte att det var så den fungerade, men tack för att du bekräftar det!Donner skrev:Om man tvingar vä framok frammåt, så den lilla cylindern som sitter i ovankant trycks in, så öppnas kretsen bak när man trycker på frambromsen. Är ganska viktigt att veta när man byter bromsvätska.
Jag har samma på min -00:a, och trodde det var för att bara tanka blyfritt typ.Igge skrev:Sedan: Vad är det för konstig lösning innanför tanklocket?
Jättesvårt att se hur mycket man fyllt hojen, och det är ju bra om man kan se att man hamnar på samma nivå varje gång om man vill hålla koll på förbrukningen.
Jo jag har en kisse i min.Tommy Gsson skrev:Jag har samma på min -00:a, och trodde det var för att bara tanka blyfritt typ.Igge skrev:Sedan: Vad är det för konstig lösning innanför tanklocket?
Jättesvårt att se hur mycket man fyllt hojen, och det är ju bra om man kan se att man hamnar på samma nivå varje gång om man vill hålla koll på förbrukningen.
Men du har väl inte Kat på din?
Kanske någon kalenderbitare som har svaret?
T.