Då har man hunnt göra ett antal mil på viffern, inte lika många som man skulle vilja, men ändå tillräckligt för att börja samla på sig lite intryck och nästan allt är positivt. Lite "problem" att anpassa sig till kejdeskötsel (inte kört kedjedrivet sedan -84) men det tar sig.
En enda sak hittills som jag inte är nöjd med - bakåtsikten! Jar är inte speciellt bredaxlad men det är det enda jag ser i mina speglar, mina axlar alltså. Någon mer som upplevt detsamma och kanske någon som har något tips. Finns t ex andra armar för att få ut speglarna något, det är ju inte mycket som behövs?
Smalt mellan backspeglarna
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Smalt mellan backspeglarna
/Baxen
VFR 750F (RC24) 1988
Tidigare: CB500 K? / XJ650 / CX500
- Tommy Gsson
- Donator 2023
Re: Smalt mellan backspeglarna
Till den modellen är det bara eftermarknadsspeglar som gällerBaxen skrev:Då har man hunnt göra ett antal mil på viffern, inte lika många som man skulle vilja, men ändå tillräckligt för att börja samla på sig lite intryck och nästan allt är positivt. Lite "problem" att anpassa sig till kejdeskötsel (inte kört kedjedrivet sedan -84) men det tar sig.
En enda sak hittills som jag inte är nöjd med - bakåtsikten! Jar är inte speciellt bredaxlad men det är det enda jag ser i mina speglar, mina axlar alltså. Någon mer som upplevt detsamma och kanske någon som har något tips. Finns t ex andra armar för att få ut speglarna något, det är ju inte mycket som behövs?
om du vill ha ut speglarna, till dom senare (när enkelsvingen kom) finns mellanläggsklotsar att köpa.
T.
Tommy
VFR800-00 GPR Sandys DJIII K&N / RCV213-S look.
VFR800-01 GPR Sandys DJIV PiperCross / Movistar look.
VTR1000SP1 SÅLD
VFR750F-88 Ferrita+Dynojet+ShindengenMosFetRegulator R.I.P
VFR800-00 GPR Sandys DJIII K&N / RCV213-S look.
VFR800-01 GPR Sandys DJIV PiperCross / Movistar look.
VTR1000SP1 SÅLD
VFR750F-88 Ferrita+Dynojet+ShindengenMosFetRegulator R.I.P