Idag är det ombyggnad av MC-garaget, dörren är för smal så Wingen går inte in
Så nu ska det in en vipport istället, 240 bred så nu kan jag köpa en sidovagn också och ändå komma in i garaget
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
HondaHasse skrev:Idag är det ombyggnad av MC-garaget, dörren är för smal så Wingen går inte in
Så nu ska det in en vipport istället, 240 bred så nu kan jag köpa en sidovagn också och ändå komma in i garaget
Det brukar bara vara första gången det tar i när man köper nya fordon
T.
HondaHasse skrev:Idag är det ombyggnad av MC-garaget, dörren är för smal så Wingen går inte in
Sidovagn? Har du planer?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Vad hade du väntat dig med en buuss i ett MC-garage?
I mitt hojgarage går det inte att få in en vinge oavsett hur man bär sig åt, det skulle väl möjligen vara med en slaghammare, men då har man ingen dörr att stänga om den längre, dessutom skulle nog grannarna börja undra och ringa farbror blå
Sidovagn? Har du planer?
Satsa på släp istället Hasse, det är en helt annan sak att lägga ner en hoj med sidovagn i kurvorna. Dessutom undrar jag om Åsa ställer upp på att vara burkslav...
VFR 750 F - Red racetouring edition - Michelin Pilot Power, Stålomspunnet, Pretech 6-kolvsok, Öhlins-dämpare, K&N -filter, NWS-hugger, Titax-grepp, Scott-oiler, handtagsvärme
Nej! Så långt går det nog inte. Fast man vet ju aldrig....
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Sidovagn? Har du planer?
Satsa på släp istället Hasse, det är en helt annan sak att lägga ner en hoj med sidovagn i kurvorna. Dessutom undrar jag om Åsa ställer upp på att vara burkslav...
Faktum är att det finns riktigt trevliga både släp (skulle jag själv kunna tänka mig och eftersom dom sitter på led istället för kula så är det samma fart som gäller för vanlig hoj) sidovagnar (är svåra att få tag på idag och inte riktigt min grej, men OM så hade det varit en sån som gällt).
Jag har för mig att man måste registreringsbesiktiga hela ekipaget om man ska ha ett sånt släp och då får man inte köra utan det, är inte helt säker på detta. Nån som vet var man kan söka info om detta??
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden