När får vi ser fransar?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Haha ja nu börjar kromet komma....sissybar och fransar, tja vem vet hahaHondaHasse skrev:Mycke bling bling...
När får vi ser fransar?

skulle vara kul att veta lite dyno siffror på före och efter,, men det är ganska omständigt,
 skulle vara kul att veta lite dyno siffror på före och efter,, men det är ganska omständigt,Ska ni verkligen montera den på hojen och dölja den? Den är ju snygg som den står!Donner skrev:Nytt rör, nice

Ja det finns ju folk som betalar betydligt mer för mycket fulare konstverk!adrian_vg skrev:Ska ni verkligen montera den på hojen och dölja den? Den är ju snygg som den står!Donner skrev:Nytt rör, nice
Snyggt ja....man ser ju lite bakom framhjulet och vid höger sida, annars får jag köra utan kåpor hehe.adrian_vg skrev:Ska ni verkligen montera den på hojen och dölja den? Den är ju snygg som den står!Donner skrev:Nytt rör, nice

Tackskyfly skrev:Som vanligt bra jobbat

Japp tack, har noterat måtten på röret så jag skall bara göra en enkel skiss i paint så kan du räkna på det senwargen skrev:Grymt ser himla bra ut och ljudet är lysande....

Har bara kört 3 mil och skall hämta hem mitt slipon senare i veckan. Återkommer med resultat
 Har bara kört 3 mil och skall hämta hem mitt slipon senare i veckan. Återkommer med resultat