Jag heter Henrik Hållö bor i Uddevalla, jobbar som kvalitets ombud på Pininfarina, på fritiden blir det en del Geocaching med familjen om man inte får kör hoj ...
Nu har man fått köpten VFR 750 -94, allt tack vare att kompisen lånade min ZZR 1100 och glömde att köra på vägen , men nu när man fått köra en VFR ett par mil så är jag väldigt nöjd att det blev som det blev, klar trevligare hoj att köra enligt mig.
VFR 800 - 98 svart
Hållö skrev:Ljuddämparen ser ok ut men låter inte riktigt rätt... man vill ju släppa ut tonerna från V4:an ...
Jepp... det går att rensa originaldämparen, det var en på forumet som gjorde det nyss. Jag har också en rensad dämpare, men så var den redan när jag köpte den.
Snygg hoj! Har en likadan själv, men lite mer moddad. Och ... ähmm... mer patinerad.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Adrian_vg jag kollade på din hoj och undrar om du är nöjd med din scorpion ljuddämpare?? funderar på att köpa en sån var ju ett bra pris och den är ju snygg också ... Har lyssnat på dina två filmer men svårt att få en rättvis bild av ljudet...