När jag började titta på VFR så var det en RC 36 generation 1 jag var ute efter, orsaken var att jag var så svag för de n med röd lack och vita fälgar. Senare insåg jag att den vitlackerade med vita fälgar också var fantastiskt snygg.
Nu föll det sig så att jag köpte en generation 2 (som jag generellt tycker är snyggare än 1:an), men jag har inte kunnat släppa tanken på att den 8-ekrade vita bakfälgen skulle kunna göra sig väldigt bra min 95:a.
Jag har sökt runt lite på forumet och webben och förstått att bakfälgen från generation 1 är bolt-on på generation 2, men hur det med främre fälgen?
Bromsskivorna antar jag är samma diameter på gen 1 och 2, kanske kan man t om plocka skivorna från den nuvarande fälgen och smacka dit på en gen 1 fälg.
För mig skulle det vara viktigast att få tag på en bakfälg och köra helt enkelt köra runt med en vit bakfälg och svart framfälg

Vad tror forumet om det här, skulle det fungera, skulle det bli snyggt? Att göra denna "ombyggnad" i nuläget är inte jätteaktuellt, men skulle jag springa på ett par vita gen 1-fälgar för bra pris så skulle jag överväga det hela, om det nu är genomförbart.
Så kom nu gärna med synpunkter och ideér, även om det bara har att göra med det estetiska.