tersan skrev:Jahapp, då har jag för första gången använt mig av funktionen som blockerar inlägg. Synd att forumet blivit så stort att den ska behövas... eller det kanske bara är jag som drar mig i det längsta för att använda sånt?
Kan man göra det?
Ja, efter lite letande så hittade jag "Hantera Ovänner" under Kontrollpanelen. Inlägg från de jag satt upp på listan syns inte, dock syns de fortfarande i citat. Alltid något, även om jag inte blir av med dem helt...
Testar ett tag, blir det för svårläst så får jag väl ta bort dem från ovänslistan igen.
tersan skrev:Ja, efter lite letande så hittade jag "Hantera Ovänner" under Kontrollpanelen. Inlägg från de jag satt upp på listan syns inte, dock syns de fortfarande i citat. Alltid något, även om jag inte blir av med dem helt...
Testar ett tag, blir det för svårläst så får jag väl ta bort dem från ovänslistan igen.
Man lär sig nåt nytt varje dag.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
tersan skrev:Ja, efter lite letande så hittade jag "Hantera Ovänner" under Kontrollpanelen. Inlägg från de jag satt upp på listan syns inte, dock syns de fortfarande i citat. Alltid något, även om jag inte blir av med dem helt...
Man lär sig nåt nytt varje dag.
Japp, och den funktionen verkar att funka hur bra som helst för mig i allafall. Tack för tipset..
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
Känns lite olustigt detta med "vänner och fiender" på forumet... Hoppas det inte pågår nån vendetta i bakgrunden.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Seth skrev:har hört ett litet rykte att 1200an ska få smärre updateringar såsom större tank bl.a. hoppas de stämmer.
Var har du hört det då?
===
Det är när man läser om dylikt, som man blir mer och mer "mörkrädd" att ge sig ut i trafiken. Vilka djävla hönsnötter det finns bakom rattarna där ute i trafiken. Det måste ätas mycket flingor nuförtiden i Svedala märker jag..
blacken skrev:Det är när man läser om dylikt, som man blir mer och mer "mörkrädd" att ge sig ut i trafiken. Vilka djävla hönsnötter det finns bakom rattarna där ute i trafiken. Det måste ätas mycket flingor nuförtiden i Svedala märker jag..
Klassiskt exempel av blicklåsning. Den förste missar. Den andra, som mest stirrat på framförvarandes regskylt och baklampor istf att lyfta sin blick, följer efter. Dito nr tre, dito nr fyra.
Blickkontroll kan vara lite svårt att lära sig, men inte så svårt...
===
blacken skrev:Det är när man läser om dylikt, som man blir mer och mer "mörkrädd" att ge sig ut i trafiken. Vilka djävla hönsnötter det finns bakom rattarna där ute i trafiken. Det måste ätas mycket flingor nuförtiden i Svedala märker jag..
Klassiskt exempel av blicklåsning. Den förste missar. Den andra, som mest stirrat på framförvarandes regskylt och baklampor istf att lyfta sin blick, följer efter. Dito nr tre, dito nr fyra.
Blickkontroll kan vara lite svårt att lära sig, men inte så svårt...
Det har inte bara med det att gör, folk i allmänhet har blivit mer än apsopiga på att framföra ett fordon i trafiken, och som jag envetet hävdar beror på det ökande flingätandet i landet. Snart så har det fostrats en hel generation som inte klarar av att köra på ett vettigt och säkert sätt..
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02