Behöver man lyftningsställ för sin motorcykel har man valt fel mtorcykel.Blåviffer skrev:Just DET behöver ju inte vara några problem. Se videon nedan (från sporthojs-tråden)
http://www.youtube.com/watch?v=ELTW9LBo ... r_embedded

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Behöver man lyftningsställ för sin motorcykel har man valt fel mtorcykel.Blåviffer skrev:Just DET behöver ju inte vara några problem. Se videon nedan (från sporthojs-tråden)
http://www.youtube.com/watch?v=ELTW9LBo ... r_embedded
Vådå? den är ju perfa för dig..adrian_vg skrev:Känslan är väl en Panna om tio år. Kanske. Guldvinge? Aldrig! Kommer aldrig att kunna lyfta den själv efter att ha glömt skivbromslåset i... Dessutom, pendla i Uppsala med en guldvinge - njae, då kan man lika gärna skaffa en bil.blacken skrev:Tja, då är välan den helt rätt för dig då..Pan European är så ... medelålders. 8-}Men om den inte är "medelåders", nog så har du ju även guldvingen att tillgå..
Men tack för dina synpunkter. 8*D
Har hittills glömt skivbromslåset i en gång per hoj. Döm utifrån det.blacken skrev:Vådå? den är ju perfa för dig..jag menar nu när du har kommit en bit ut på grenarna i livets träd. Och är det så att du utgår ifrån att du kommer att glömma skivlåset, så nog ett par sjysta stödhjul ett måste..
Dags att byta hojen mot rollator!adrian_vg skrev:Har hittills glömt skivbromslåset i en gång per hoj. Döm utifrån det.blacken skrev:Vådå? den är ju perfa för dig..jag menar nu när du har kommit en bit ut på grenarna i livets träd. Och är det så att du utgår ifrån att du kommer att glömma skivlåset, så nog ett par sjysta stödhjul ett måste..
Känns så ibland. Ryggen blir stel som en planka efter bara 20-30 mils körning. För tio-tjugo år sen var 50 mil inga problem...Akademikern skrev:Dags att byta hojen mot rollator!
Du ska ta en paus efter en timmes körning på ca 10-15 min så klarar du dagsetapper på 50mil lätt. Vi körde den metoden på vår Norgetripp, inga problem för denne gamle gubben! AirHawk dynor gjorde kanske lite nytta ocksåadrian_vg skrev:Ryggen blir stel som en planka efter bara 20-30 mils körning. För tio-tjugo år sen var 50 mil inga problem...
Airhawk för frun lär det bli om hon ska lockas med i fortsättningen. 8*) Vi tog faktiskt en hel del pauser för att äta glass, dricka och vila. Man kanske ska ta dem oavsett om man tycker sig behöva dem eller inte.HondaHasse skrev:Du ska ta en paus efter en timmes körning på ca 10-15 min så klarar du dagsetapper på 50mil lätt. Vi körde den metoden på vår Norgetripp, inga problem för denne gamle gubben! AirHawk dynor gjorde kanske lite nytta ocksåadrian_vg skrev:Ryggen blir stel som en planka efter bara 20-30 mils körning. För tio-tjugo år sen var 50 mil inga problem...
Ja det är det som är poängen. Man vilar innan man blir trött, har man väl blivit trött så tar det längre tid att återhämta sig.adrian_vg skrev:Airhawk för frun lär det bli om hon ska lockas med i fortsättningen. 8*) Vi tog faktiskt en hel del pauser för att äta glass, dricka och vila. Man kanske ska ta dem oavsett om man tycker sig behöva dem eller inte.HondaHasse skrev:Du ska ta en paus efter en timmes körning på ca 10-15 min så klarar du dagsetapper på 50mil lätt. Vi körde den metoden på vår Norgetripp, inga problem för denne gamle gubben! AirHawk dynor gjorde kanske lite nytta ocksåadrian_vg skrev:Ryggen blir stel som en planka efter bara 20-30 mils körning. För tio-tjugo år sen var 50 mil inga problem...
"Betaldt" Vad är det för nåee??"betaltd"
Jag vet inte. Var hittade du det?blacken skrev:"Betaldt" Vad är det för nåee??"betaltd"
"en dans runt kurvor med olika motorcyklar och bensinen betaltd,"adrian_vg skrev:Jag vet inte. Var hittade du det?blacken skrev:"Betaldt" Vad är det för nåee??"betaltd"
Fixat. 8*)blacken skrev:"en dans runt kurvor med olika motorcyklar och bensinen betaltd,"![]()
Skönt att det finns flera moderatorer på det här forumet. :'padrian_vg skrev:Fixat. 8*)blacken skrev:"en dans runt kurvor med olika motorcyklar och bensinen betaltd,"![]()