Löjligt. Sexistiskt också. Ska män bara får köra blåa viffrar och damerna röda också?HondaHasse skrev:Det tycker inte jag men en del tycker tydligen det...

Äh, skicka tillbaka alla som påstår att gult är en damfärg till grottorna igen...

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Löjligt. Sexistiskt också. Ska män bara får köra blåa viffrar och damerna röda också?HondaHasse skrev:Det tycker inte jag men en del tycker tydligen det...
Japp! visste du inte det? vad har du gått i skolan någonstans? "Ficusville"?..adrian_vg skrev:Är gult en damfärg??HondaHasse skrev:Det finns dom som tycker att jag har en damhoj bara för den är gul, det skiter jag i för jag tycker den är snygg, det är det viktigaste för mig!![]()
Vad? tog bläcket slut i deras skrivare?..Besiktning och blankt papper
Flåsbågen??Seth skrev:Jag måste vara mera galen. Tog flåsbågen te jobbet idag... 1,5 mil enkel
jupadrian_vg skrev:Flåsbågen??Seth skrev:Jag måste vara mera galen. Tog flåsbågen te jobbet idag... 1,5 mil enkel
Edit: Trampcykeln? 8*)
nehdå. måste vara fotopapper för det glänsteblacken skrev:Vad? tog bläcket slut i deras skrivare?..Besiktning och blankt papper
Hälsa Anders Hellman. Misstänker att han är där. 8*)Seth skrev:Visserligen är det främst en träff för landsvägloket Goldwing men då man har en honda och farsan har en gw så hänger jag med.
vad för GW har han?adrian_vg skrev:Hälsa Anders Hellman. Misstänker att han är där. 8*)Seth skrev:Visserligen är det främst en träff för landsvägloket Goldwing men då man har en honda och farsan har en gw så hänger jag med.
En stor? 8*) Ingen aning, men en av de nyare iaf. Kanske en 1800. Han känns igen på sin lysande gula hjälm och GWCS-flaggan på antennen bak.Seth skrev:vad för GW har han?