Denne lätt förvirrade gubben gör också fel ibland

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
På och på, bara inte frugan läser detta inte bra..... =)Maciver skrev:Misstänker att "Spättan" ansluter i Fleninge oxå. Det är väll hon som ska åka på Råttis?
Glömde ett kryss där ja. Tur att ni andra har koll!Maciver skrev:Misstänker att "Spättan" ansluter i Fleninge oxå. Det är väll hon som ska åka på Råttis?
Oops....Hexx skrev:Hej Hasse
Du har fått det mesta rätt förutom att vi inte åker med till Trollhättan..... För nära hemma =)
Gäller Cato och Hexx
28 mil inga problem för en välmående 88áHondaHasse skrev:Jag tänkte att vi kör en timme ca sen håller vi kort paus, vi gamlingar klarar nog inte mer. Tanka i Hyllinge så startar vi alla med full tank, sen får den som har kortast mellan tankningarna bestämma när vi tankar nästa gång. Klarar vi 28 mil upp till Preem ovanför Uddevalla där vi möter Hexx och co? Jag brukar kunna köra ca 30-32 mil innan tankning.
Även med 2 på hojen??HondaHasse skrev:Jag tänkte att vi kör en timme ca sen håller vi kort paus, vi gamlingar klarar nog inte mer. Tanka i Hyllinge så startar vi alla med full tank, sen får den som har kortast mellan tankningarna bestämma när vi tankar nästa gång. Klarar vi 28 mil upp till Preem ovanför Uddevalla där vi möter Hexx och co? Jag brukar kunna köra ca 30-32 mil innan tankning.
Ja det kanske är värre för en VFR 1200 med 18 liters tank...Robert skrev:28 mil inga problem för en välmående 88á![]()
Köpte jag också, Biltema naturligtvis!Robert skrev:FAN vad nära det är nuJag köpte regnöverdragshandskar igår!
Japp! 0,54 liter milen med 2 pers och full packning.Maciver skrev:Även med 2 på hojen??
Jag hoppas att mina håller måttet.HondaHasse skrev:Köpte jag också, Biltema naturligtvis!Robert skrev:FAN vad nära det är nuJag köpte regnöverdragshandskar igår!