ligist skrev:Möjligt att jag och farsan kommer befinna oss i halmstad under träffdatumet är det långt till träffen därifrån ? får man komma bara över dagen (ej sova över) ?
Det går bra, kostar 150:- och då ingår frukost på morronen fram till 9:30 ca och mat på kvällen, kaffe eller te så mycket du vill ha och träffknappen.
Ta farsan med dig och titta förbi och följ med oss på rundan, sista anmälningsdatum är 1 juli.
Kolla i början av tråden hur du anmäler dig.
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Nu är det dax att betala in resterande pengar!
På grund av att vi drar till Norge nu på onsdag så skriver jag redan nu hur mycket ni ska betala.
Det är ju bara 38 anmälda hittills så kostnaden blir lite högre än föregående år: 350 SEK, lite mer än förra året.
Skulle det ramla in många anmälningar sista dagarna så kan det bli lite överraskningar som vi bjuder på!
Så in med 350:- på mitt konto så snabbt som möjligt så vi kan börja handla in allt som behövs när vi är tillbaka från Norge!!
Så här gör ni:
Betala in 350sek på mitt konto:
Clearingnummer 9330
kontonummer 625.015.126-0
IBANnr
SE38 9330 0000 0062 5015 1260
BIC: GRIPSES1
I meddelanderutan skriver du ditt nickname Tex HondaHasse
Ni som har PayPal-konto kan skicka pengarna den vägen! Kostar ca 10 kr extra, alltså betalar ni 360 SEK.
Ni skickar pengarna till min e-post vfr.nordic.meet (a) gmail.com
I meddelanderutan skriver ni: * Namn
* Alias på forumet
När du betalt så skickar du ett mail till vfr.nordic.meet (a) gmail.com
I mailet skriver du: * Ditt Namn
* Alias på forumet
* Inbetalningsdatum och om det är Bank eller PayPal
Ses på Åsen, Viffernes Paradis!!
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Nu är listan uppdaterad!!
Kolla så att ni har rätt status, om inte så säg till.
Ni som anmält er och inte alls har betalt, 1 Juli vill jag att ni betalar 600 SEK annars så stryks ni från listan.
Ni som har betalt anmälningsavgift men inte tillägget, gör det innan 15 Juli är ni snälla annars så stryks ni också från listan! Ni som inte anmält er, gör det nu! Det finns 7 platser kvar inne! Betala 600 SEK så är ni med på träffen!!
Jag gör nog inga uppdateringar här på ett tag eftersom jag åker till Norge, ska försöka hålla lite koll ändå på inbetalningarna.
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
HondaHasse skrev:Nu är listan uppdaterad!!
Kolla så att ni har rätt status, om inte så säg till.
Ni som anmält er och inte alls har betalt, 1 Juli vill jag att ni betalar 600 SEK annars så stryks ni från listan.
Ni som har betalt anmälningsavgift men inte tillägget, gör det innan 15 Juli är ni snälla annars så stryks ni också från listan! Ni som inte anmält er, gör det nu! Det finns 7 platser kvar inne! Betala 600 SEK så är ni med på träffen!!
Jag gör nog inga uppdateringar här på ett tag eftersom jag åker till Norge, ska försöka hålla lite koll ändå på inbetalningarna.
betalade tillägget igår så borde inte man vara mörkgrön?