Nu har jag varit inne och kollat mina inställningar, och jag har följande.adrian_vg skrev:Jag har angett "Y-m-d, H:i:s" (utan "") som datum och tidsinställning i de personliga inställningarna för forumet. Hjälper detta er också?Conseal skrev:Jag ser allt du säger att du inte ser .. måste finnas någon annan inställning någonstans .. ser att du postade sön maj 22, 2011 9:03 pmM@rtini skrev:Bra med 24 timmars visning av tiden, men samtidigt försvann alla angivelser av årtal. Inte längre något årtal på inläggen, inte när de är gjorda eller när den som gjort inlägget blivit medlem på forumet. Något att jobba vidare med. Men det löser du säkert till det bästa.
men ingen 24h klocka :/
Min tidzon: [UTC+1]Sverige,Centraleuropa,Västafrika
Sommartid/DST är aktiverat: Ja
Och där man väljer tid och datumformat, har jag valt det fjärde översta alternativet: mån 23 maj. 2011, 22:55.
Och det är det här formatet som visas när jag är inloggad.
Men när jag inte är inloggad visas istället följande format: mån 23 maj 22:55:39.
Vet inte vad det här beror på, är ju ingen dataexpert så jag är tacksam för råd och hjälp. Tror ju att jag kollat allt, och att allt är rätt. Men jag kan ju ha fel.